tarviiko mun lähtee päivystykseen?...keskenmeno...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiinaJaManu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiinaJaManu

Jäsen
03.05.2007
106
0
16
Kävin siis päivällä siellä ultrassa,kun ruskeaa vuotanut jo muutaman päivän.
Siellä näkyi siis vaan 12mm ruskuaispussi ja viikkoja ultran mukaan joku 5+
sydänääniä ei näkynyt,viikon päästä olisi ollut uusi ultra.

Nyt aloin vuotamaan ihan verta ja vähän koskee alavatsaan,aivan kuin menkat yleensä alkaa. Jos normaalisti menkat alkas ottaisin särkylääkkeen, laittasiin tampaxin ja se olis siinä,mutta...

Tarviiko mun lähtee päivystykseen n.35 km päähän vai voinko odottaa huomiseen,kun toi oma tk aukeaa?

Ei ole siis mitään hätää,se lääkäri vaan päivällä sanoi,että jos alkaa vuotamaan,niin päivystykseen...

Taitaa olla ihan omasta itsestä kiinni meneekö vai ei.. Jos side riittää, niin ei varmaan ole hätää sanoi mulle neuvolatäti.. mut jos tulvii, niin menisin.. Itsellä tuli ruskeaa ensin reilu kaksi viikkoa, yhden illan verta ja samana iltana itse vauveli.. Viikolla 8+3.

ei tämä jotenkin edes tunnu pahalta :/
tietysti ollaan haluttu ja yritetty vauvaa reilu vuosi,melkein kaksi,joten iloitsihan siitä plussasta,mutta jotenkin heti alusta alkaen tuntui oudolle...kun kahdessa edellisessä raskaudessa se pahoinvointi alkoi heti,nyt ei...

Sinuna odottaisin huomiseen, kun ei sille mitään nyt voi tehdä kuitenkaan. Tuskin siellä on ultraus mahdollisuuttakaan nyt. :hug:
Itsellä kun oli keskenmeno, oli hieman vuotoa, kävin päivystyksessä ja sanottiin että kaikki ihan ok jos alkaa vuotamaan lisää niin sitten uudestaan. Seuraavana päivänä alkoi sitten vuotamaan illalla ja menin päivystykseen ja sieltä ohjattiin ensiapuun. Otettiin kokeita jos jonkin näköisiä ja annettiin aika seuraavalle päivälle ultraan. Ihan turha reissu siis periaatteessa, kun tiesin mitä on tapahtunut.

Lepää ja soita aamulla omaan tk:seen. Voimia!! :hug:

mitä ne siellä päivystyksessä muka vois tehdä? :( ei mitään valitettavasti. jos aivan tulvimalla tulee niin sit mentävä mut ns menkkavuoto tai vähän runsaampikin ihan vielä hoituu kotona

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
mitä ne siellä päivystyksessä muka vois tehdä? :( ei mitään valitettavasti. jos aivan tulvimalla tulee niin sit mentävä mut ns menkkavuoto tai vähän runsaampikin ihan vielä hoituu kotona

näin ajattelin itsekkin,joten odottelen aamuun,jos ei yöllä ala kovasti vuotelemaan.

Yhteistyössä