Tarvis apua teiltä jotka tiiätte suksimis vehkeistä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

matilda06

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
2 948
0
36
Niinkin urheilullinen olen että n. 5 vuotta sitten ostetut sukset ja monot ovat käyneet jalassa ehkä 5 kertaa, viiminen kerta sellanen 3-4 vuotta sitten.
Nyt yllätykseksi monot puristikin niin paljon että nuita en voi käyttää.

Mulla ei mitään tietoa ole paljonko tuollaiset monot maksaa tai myydäänkö nuita tuollaisia enää nykypäivänä niin en osaa yhtään arvioida mitä nuille laittas kirpparihinnaksi. Hinnoteluun siis tarvisi apua.

Monot on salomon sns profile ja alla kuva:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3312246.jpg

Laita myyntiin siteineen ja osta itselles uudet siteiden kera.
Jos myyt vaan monot, voi silti olla, että et ikinä löydä sun siteisiin sopivia uusia monoja.
Halvimpia suksipaketteja saa satasella, sis. monot, siteet, sukset ja sauvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos myyt vaan monot, voi silti olla, että et ikinä löydä sun siteisiin sopivia uusia monoja.

eli tuo on joku poistunu malli?

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:

Ei aavistustakaan. Mä vaan ottaisin varman päälle.
Mutta jos sulla on urheiluliike lähellä, käy siellä noiden kanssa kysymässä,, että löytyykö samanlaisia tai siis samanlaisiin siteisiin sopivia monoja, silloin sun ei tarvi myydä ku monot.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:

Kyllä tuon mallin siteisiin löytyy monoja kaupoista useampaakin mallia.

SNS Profil on nykyisin käytettävä sidetyyppi eli löydät kyllä uudet monot noihin siteisiin. Mulla on kaksi vuotta vanhat monot ja siteet ja siteissä lukee kans SNS Profil. Kuten viikko sitten kaupasta osetetuissa lapsen siteissä.

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
SNS Profil on nykyisin käytettävä sidetyyppi eli löydät kyllä uudet monot noihin siteisiin. Mulla on kaksi vuotta vanhat monot ja siteet ja siteissä lukee kans SNS Profil. Kuten viikko sitten kaupasta osetetuissa lapsen siteissä.

ok kiitti.

Edelleen huhuilen jos joku tietäs mitä tollaset maksaa ja paljonko kehtaa pyytää?

kyllä sns on ihan yleisesti käytetty sidemalli, taitaa se nnn olla enemmänkin "vanhentunut". nythän on urjeiluliikkeissäkin alet alkanut, eli mä veikkaisin että ihan uusia monoja saa niinkin halvalla kun ehkä 30-40 euroa, joten kirppishinta sen mukaisesti. mitä sanoo muut?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kyllä sns on ihan yleisesti käytetty sidemalli, taitaa se nnn olla enemmänkin "vanhentunut". nythän on urjeiluliikkeissäkin alet alkanut, eli mä veikkaisin että ihan uusia monoja saa niinkin halvalla kun ehkä 30-40 euroa, joten kirppishinta sen mukaisesti. mitä sanoo muut?

taidan ensin käydä ostamassa itselle ne uudet monot ja käydä samalla kurkkimassa niitä hintoja.

Jospa nyt ottais ne monot aktiivisempaan käyttöönki :whistle:

Yhteistyössä