Tarvitsen apua: miten laitan setit kirppikselle myyntiin?

neljäs_tulossa

Aktiivinen jäsen
22.11.2011
3 212
1
36
Eli tällaisia paita+housut-yhdistelmiä. En viitsis alkaa ompelemaan niitä mitenkään yhteen, pussitkin tuntuu huonolta idealta. Noita on vielä aika monta :/ Oisko tyhmä idea laittaa hintalappu paitaan, vaikka samaan hengariin roikkumaan ne housut ja niihin lappu tyyliin "settiin kuuluvat housut"?

Laita housun resorista hakaneula paidan helmaan. Mieluiten lähelle saumaa, niin ei ainakaan jätä reikää näkyvään kohtaan. Hakaneula tosin ei jätä muutenkaa mitää näkyvää. Ellei käytössä ole joku superpaksu hakaneula :D

Kiitos, kokeilen tuotakin ideaa! :)

Saa ehdottaa hintaa seteille, sekä siistejä college- että veloursettejä :) Ei oo hajuakaan paljonko noista maksetaan/pyydetään. Oisko 4e paha hinta? Osassa ei ole ees pesunukkaa, siksi noinkin korkeaa hintaa ajattelin.

Olen joskus puuvillalangalla yhdistänyt setin. Jos ei ole pujotuskohtaa langalle, voi neulalla pujottaa. Hakaneulatkin ok, mutta irtoilevat penkoessa. Pussit toisilla on tapana avata ja levittää sisältö pöydälle, eli eivät pysy.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26853666:
Kiitos, kokeilen tuotakin ideaa! :)

Saa ehdottaa hintaa seteille, sekä siistejä college- että veloursettejä :) Ei oo hajuakaan paljonko noista maksetaan/pyydetään. Oisko 4e paha hinta? Osassa ei ole ees pesunukkaa, siksi noinkin korkeaa hintaa ajattelin.

siististä ja kauniista setistä voisin hyvinkin maksaa 4-6e.
Tuo henkari systeemi tuskin ainakaan itsepalvelukirppiksellä toimii,jos olet itse myymässä,niin sit ehkä.

Mulla on pysynyt ihan hyvin henkareissakin, kertaakaan ei ole hävinnyt kumpikaan puoli. Kunhan muistaa laputtaa molemmat. Toki helpompi jos pujottaa langalla yhteen, hakaneulat tuppaavat aukeilemaan. En pussittaisi koska ne avataan kuitenkin.

Yhteistyössä