tarvitsen apua pian kaikilta joiden...(hormaanaallinen kuukautisten käynnistys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mee

Vieras
Kuukautiset ovat jäänneet pois ja ne on käynnistetty hormoneilla.
miten tämä tapahtuu? miten vaikuttaa pää koppaan tms.? onko se merkki että ei ole hedelmällinen?
minulla on viimeksi olleet kuukautiset 10.huhtik. ja 19.pvä otin jälkiehkäisyn 12h sisällä, viikko sen jälkeen alkoi 3pvä niukka vuoto. nyt ei sen jälkeen ole ollut mitään...
yhdyntyjä on ollut, eiklä raskaus nyt kamala asia olisi...odottelen ensi kuussa saatavaa ehkäisyä, jonka aloittamiseen tarvitaan menkat jotka edelleen puuttuu...:/
raskaustesti otettu labrassa 2vkoa sitten, verestä ja pissasta. pissa testi nega ja hcg arvot alle 5 (eli kai nega sekin??)
gynen tarkastus on ensi kuussa, ja jos edelleenkään ei ole menkat alkaneet niin ne käynnistetään hormoneilla...

mistä tämä voi johtua??? kuukautiseni eivät koskaan ole olleet myöhässä näin paljoa, vaikka aikaisemminkin olen jäkiehkäisyn ottanut...

Siis teillä on taas ollut seksiä ilman ehkäisyä vai ehkäisyn kanssa kun sanoit että yhdyntöjä on ollut? Jos ilman ehkäisyä, voit olla raskaana. 2 viikkoa sitten otetut raskaustestit otettiin liian aikaisin jos teillä on kuitenkin senkin jälkeen ollut seksiä ilman ehkäisyä. Tee uusi testi.

Sillon kun jälkiehkäisyn jälkeen alkoi vuoto, se aloitti uuden kierron eli ilmeisesti 19.4 alkoi uusi kierto? Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on?

Kuukautiset käynnistetään terolut tableteilla. Mulla ne ei vaikuttaneet päähän mitenkään, ne on itseasiassa melko mietoja. Sitä ennen täytyy kuitenkin varmistaa ettet ole raskaana joten joudut kuitenkin sen testin tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja tuota?:
Siis teillä on taas ollut seksiä ilman ehkäisyä vai ehkäisyn kanssa kun sanoit että yhdyntöjä on ollut? Jos ilman ehkäisyä, voit olla raskaana. 2 viikkoa sitten otetut raskaustestit otettiin liian aikaisin jos teillä on kuitenkin senkin jälkeen ollut seksiä ilman ehkäisyä. Tee uusi testi.

Sillon kun jälkiehkäisyn jälkeen alkoi vuoto, se aloitti uuden kierron eli ilmeisesti 26.4 alkoi uusi kierto? Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on?

Kuukautiset käynnistetään terolut tableteilla. Mulla ne ei vaikuttaneet päähän mitenkään, ne on itseasiassa melko mietoja. Sitä ennen täytyy kuitenkin varmistaa ettet ole raskaana joten joudut kuitenkin sen testin tekemään.

Korjasin päiväyksen!!!

siis ehkäisyä ei ole ollut ja lauantaina tein kotonakin testin->negatiivinen. eli se 3pvä vuoto oli 23.4. ja kuukautiskierto on 30pvä eli jos tuolloin olisi kierto akanut niin kuukautisten olisi pitänyt tulla jo...

Yhteistyössä