Tarvitsetko rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja autan mielelläni
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
autan mielelläni
Voitin lotossa tosi paljon rahaa, enkä tiedä mihin kaikki rahani käyttäisin. Autatko minua tuhlaamaan? Lähetä osoitteesi ja hyvä syy mihin ja miten paljon rahaa tarvitset, niin lähetän sinulle. PS. Nautin hyväntekeväisyydestä.
 
Leena
Minulle kyllä kelpaisi lisäraha kiitos vain, keittiö ja kylppäri pitäisi remontoida...talo maalata ja rakentaa kuisti uusiksi, olohuoneeseenkin tarvitaan pintaremonttia sekä eteiseen. Eiköhän sellaiset 20-30000€ riittäne. =)
 
mulle kaikki
Minä voisin ottaa koko voiton. Käyttäisin sen matkusteluun, shoppailuun, uuden asunnon ostoon ja jäädäkseni loppuiäksi töistä pois. Siis tartten rahat ihan tosiaan.
 
eiku mulle kans
Tarvitsisin 30 000 euroa, jotta saisin sellaisen asunnon kuin haluan. Muuta en oikeastaan tarvitse. Toki jos rahaa olisi enemmänkin, niin sellaiset 8000 euroa olisi kiva saada, jotta saisi paremman auton. Voisi olla myös kivaa käydä kasvohoidoissa, vartalohoidoissa, hierojalla ja ehkä joku kauneusleikkauskin voisi olla paikallaan, joten muutama tonni riittänee siihen. Pari lomamatkaa ja uusia huonekaluja piristäsi kummasti, joten 10.000 olisi ihan mukavan pyöreä summa.

Voit laittaa rahat tulemaan vaikka heti. Ylärajaa rahoille ei ole, joten laita vain ihan omantunnon mukaan. Voin vaikka lähettää virpomisoksan sinulle postipakettina sekä lentosuukon:)
 
tuomionpasuuna
Alkuperäinen kirjoittaja autan mielelläni:
Voitin lotossa tosi paljon rahaa, enkä tiedä mihin kaikki rahani käyttäisin. Autatko minua tuhlaamaan? Lähetä osoitteesi ja hyvä syy mihin ja miten paljon rahaa tarvitset, niin lähetän sinulle. PS. Nautin hyväntekeväisyydestä.
Jos ei sattuisi olemaan huhtikuun ensimmäinen päivä...niin sanoisin sulle että tarvitsen kyllä...arvaas mihin.
Hyväntekeväisyyteen tietenkin, eikä tämä ole mitään pilaa!
 
Varjotar
Joo, jos joku ihan tosissaan vois ilmaiseksi rahaa jakaa muutaman sata tonnia, tehdä siitä kirjallisen sopimuksen ja allekirjoittaa sen päälle, niin kyllä. Sillä allekirjoituksella rahat olis takuulla mun eikä niitä olis oikeutta vaatia takasin.
 
Näin täällä taas
Siitäkin muuten voi joskus olla kummasti apua, jos sillä heittää vaikeassa risteyksessä kruunaa ja klaavaa - jos tosin sitten tuhoakin... :)
 
Leena
Itseasiassa, voisin luovuttaa sen oman osani eli 20-30000€ Maritalle, minulla kuitenkin on ainakin toistaiseksi raha riittänyt ruokaan jokaisena päivänä toisin kuin hänellä.Ja hän voisi ostaa itselleen uuden sängyn kunnon patjalla, ei tarvitsisi nukkua lattialla.
 
autan mielelläni
Lottosin kyllä, mutta ei ollut yhtään numeroa oikein. Joten jatketaan köyhänä......
Uskon, että ihmiset joilla on varaa hyväntekeväisyyteen voivat hyvin.
 
Marita70
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Itseasiassa, voisin luovuttaa sen oman osani eli 20-30000€ Maritalle, minulla kuitenkin on ainakin toistaiseksi raha riittänyt ruokaan jokaisena päivänä toisin kuin hänellä.Ja hän voisi ostaa itselleen uuden sängyn kunnon patjalla, ei tarvitsisi nukkua lattialla.
kiitos leena kauniista ajatuksesta. Olet kiltti ja hyvä ihminen. Sinä et kyllä tuollaista moskaa ansaitse niskaasi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä