Tarvitsetko rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja autan mielelläni
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Näin täällä taas
Joo, tai no monesti myös tavarana, mitä on tarvittu. Kaveriporukassa varsinkin jeesataan, ja taas siis toisinkinpäin, vuorotahtiin - tai yksi toista ja se toinen taas kolmatta. Pysyy se maailma tasapainossa niinkin...
 
autan tottakai
Ja ulosottomies se vain jaksaa kolkutella ovella... Eipä ole mistä antaa, kaiken olen lapsilleni jo antanut. Antaisin enemmänkin jos olisi mistä antaa.
 
Minä vain..
Minulle kyllä kelpaisi, jos joku oikeasti olisi niin ihana ihminen että auttaisi.. En ole saanut kohta vuoteen yhtään mistään senttiäkään rahaa.. :( en edes vuokraan.. opintolainaa on 5000€, ja kelallekkin opintotukia pitäisi takaisin maksaa.. Hyvinvointivaltio?? Ja paskat..!!
 
hanna
Olen aina halunnut malliksi mutta se maksaa niin paljon, Se hinta että edes pääseee sinne on 400e
sen kerran jos pääsisin sinne olisin niin onnelinen.
 
Ajattelin vaan
Moni suomalainen yksinhuoltaja on tosi ahdingossa. Voisi vaikka auttaakin ostamalla vaikka ruokaa tai lapsille jotain joskus, antamalla joskus kympin tai kaksi. Samaten lainan takaajat, konkursissa olevat yms.

Viisaampi voisi perustaa nettisivun jossa avuntarvisija todennettaisiin jotenkin tms ja auttaja saisi tietoa autettavasta ja siitä mihin rahat on käytetty tms. Mutta kuka tällaiseen nyt ryhtyisi? Jotkut järjestöt voisivat harkita asiaa. Vähän samaan tyyliin kuin kummilapsitouhu ulkomailla.
 
Aho000
Vieläkö tämä voisi olla voimassa. Jos saisin edes 200 olen kiitollinen. Viite 1005030475418 tili FI 23 5000 0120 016943
Tarvitsemme tätä todella . Soitan jos haluat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä