Tarvitsetkoökytaloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä oikein ymmärrä näitä ökytaloja. Onhan ne hienoja, mutta kun vähemmälläkin pärjää?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/search/item/item.jsp?item_id=41.974677&list_id=12092049222250&itemcmd=move0&itemgroup_id=50.1&portal=eo

Jos mulla olis rahaa nii varmaan tekisinki jos tänään voitan lotos 4,7miljoonaa nii kyl mä rakentaisin jonku luksustalon... nyt asutaan rintamamiestalossa ja ollaan tähänki tyytyväisiä :D

kyllä kuule tarvtsen kun sen lottovoiton voitan. Meidän taloon 8 huonetta, 2 vessaa, sauna, kahsen auton tallia ja autokatos. silti tää kaikki tehdään yhteen kerrokseen, siivous helpompaa ja saa isomman tontin jossa on paljon tilaa pihalal touhuta. nii ja iso viherhuuone myös oltava

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
kyllä kuule tarvtsen kun sen lottovoiton voitan. Meidän taloon 8 huonetta, 2 vessaa, sauna, kahsen auton tallia ja autokatos. silti tää kaikki tehdään yhteen kerrokseen, siivous helpompaa ja saa isomman tontin jossa on paljon tilaa pihalal touhuta. nii ja iso viherhuuone myös oltava
jos mie voittasin lotossa ja teettäisin ison talon niin myös palkkaisin sille siivoojan.. :whistle:

Ei ikinä. Jos mä voittaisin tänään lotossa (en tosin kyllä ota sitä riskiä) ostaisin edelleen sen pienen paritalon puolikkaan viialasta, tai ehkä koko talon ja antaisin yhden ystäväni asua perheensä kanssa ilmaiseksi toisessa päässä taloa.

Yhteistyössä