tarvitsisin nyt viisaita neuvoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
mulla ja miehellä 3 alle 3 v lasta.. nyt mies on alkanut olemaan kaikille ilkeä, huutaa,melttoaa, potkaisi jopa oven rikki joku ilta kun hermostu.. hyvinä päivinä eli kun ei ole väsynyt niin on iloinen,hellä ja lastenkanssa mielellään.. mikään ihanne mies tai isä hän ei ole. nyt saatiin meidän asunto myytyä. ja mietinkin et pitäiskö lähteä eri osotteisiin, aina olen ehjän perheen halunnut mut en tiedä enää onko tämäkään hyväksi lapsille ku on ilkeä ja hermostuu välillä.. mielipiteitä kaipaisin

No jos nyt kattelet noita yhdenrivin elämänohjeita, niin onko ne semmoisia viisauksia, joita odottaisit kuulevasi ammatti-ihmisen suusta jos menet noita huoliasi purkamaan? Mikset siis mene pyytämään pätevää apua?

Lapsilta ei pidä isää viedä mutumeiningillä. Etsi sitä apua jos ei pelkällä puheella meno muutu.

siellä jo.. mut tää on nyt taas´tullut uudestaan yli vuoden meni tosi hyvin.. ja stressiä on nyt tosi paljon.. mahtaako vaikuttaa lapsiin jos vanhemmilla on välillä vaikeampaa..

No onko sinusta hyvä idea erota nyt tästä miehestä ja ottaa kohta uusi joka ei ole lasten isä ja sen kun jätät niin taas uusi ja sitä rataa!?

Ei lasten ole hyvä katsoa äitinsä huoraamistakaan, sen olen tuttavapiiristä nähnyt moneen kertaan ja johan sen jo järkikin sanoo. Ja tuskin loppuikääsi selibaatissakaan vietät, edes seuraavaa kahtakymmentä vuotta!

Ja kun kerta stressiä on helvetisti ja mies väsynyt niin sitäkö hoidetaan erolla!

Hakeutukaa hoitoon uudestaan ja anna miehesi levätä, pakota lepäämään! Ei se lasten isäkään ole mikään roska joka poistetaan elämästä heti kun se ovea potkaisee! Ja sitäpaitsi, ei kaikki ovenpotkijat ole automaattisesti mitään akanpotkijoita!