V
vierailija
Vieras
ihan kaikkea mitä ajattelee ei kannata suustaan päästää.
Aaameen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan kaikkea mitä ajattelee ei kannata suustaan päästää.
Kyse olikin nyt siitä, että naisten suuhun tällaiset puheet hyväksytään paljon helpommin kuin miesten suuhun. Miestä on helpompi syyttää seksismistä. Kulttuuri on synnyttänyt tämän. Mutta te ette nyt keskity enää itse aiheeseen, mikä on sääli
Ei se "pantavan näköinen" ollut tässä se pääpointti, mutta en meinannut keksiä mitään sopivaa ilmaisua. Tuo oli vähän huono esimerkki, muta ymmärrän mitä haluatte sanoa minulle.
Mutta sama juttu on vaikka silloin kun mies sanoo naisesta: "tolla on varmaan pienet tissit". Jos tämä sanotaan tietyllä sävyllä, se on yleisen tulkinnan mukaan naisen ihmisarvoa loukkaavaa ulkonäkökeskeistä paskaa.
Mutta jos nainen sanoo jostaki miehestä: "tolla on varmaan pieni penis" niin se on sitten ihan hyväksyttävää miesarviointia.
Joko hoksaatte?
Eli Mörköäiti, tarkoitatko sitä, että jos minulla esimerkiksi olisi pieni penis, niin se huonontaisi minun arvoani ihmisenä? Kiiti vaan
No ei ole ahdistelua, mutta todella ällöttävää.Mä ihan lähikaupan kassallakin maksaessani sanon "hyvää päivää kaunis neito". Tietääkseni kukaan ei ole sitä pitänyt ahdisteluna.
Ei. Mutta jos olet kuten suurin osa miehistä, eli kuvittelet voivasi tyydyttää naisen pelkällä peniksen jyystöllä emättimessä, niin siinä tapauksessa olisit täysin toivoton sängyssä. Tuolla tavalla ajattelevat isomman peniksen omistajat eivät hekään mitään seksielämän riemuvoittoja ole, mutta kelpaavat ehkä jollekin.Eli Mörköäiti, tarkoitatko sitä, että jos minulla esimerkiksi olisi pieni penis, niin se huonontaisi minun arvoani ihmisenä? Kiiti vaan
Peesi, oli mies tai nainen.ihan kaikkea mitä ajattelee ei kannata suustaan päästää.
En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan "ompa pantavan näköinen mies/nainen". Onneksi. Tällaiset ihmiset heitän kavereistani aika äkkiä pihalle oli kyse kummasta sukupuolesta tahansa. Sen sijaan kavereiltani kuulemiani kommentteja ovat olleet "jumala käveli just vastaan", "tuon kanssa voisin tehdä lapsia", jotka mielestäni kunnioittavat tuota ihmistä paljon enemmän.
Kyllä se ulkonäkö on se ensisijainen parinvalintakroteeri, valitettavasti. Valtaosa ei viitsi edes ottaa luonteesta selvää, jos ulkonäkö ei miellytä.Eikö lapsia tehdä sen kans jolla sopivin luonne, ulkonäöstä viis.
Kyllä se ulkonäkö on se ensisijainen parinvalintakroteeri, valitettavasti. Valtaosa ei viitsi edes ottaa luonteesta selvää, jos ulkonäkö ei miellytä.
Miksipä muuten treffipalstoilla on kuvia, ja kuvattomia ilmoituksia ei edes katsota? Ei kannata turhaan huijata itseään, harva meistä tekisi lapsia susiruman ihmisen kanssa, tai edes tutustuisi hänen luonteeseensa etsiessään isä- tai äitiehdokasta. Ikävä kyllä.