Täsä mun millä laihdun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janni"

Vieras
Ylipainoo 35 kg, nyt on lähtenyt 14 kg 3kk.

Kävelen 40-50 min reipasta ja ei reipasta vauhtia, annan sykkeen laskee, nousta.

En syö aamupalaa ollenkaan ku herään 11.30 ni melkein on jo lounas aika. Ennen söin mut se oli yhen tyssyn kanssa koko aamupala. Hiilareita mulla on ruuassa, saa ollakin. Tuossa nyt esim mitä syön jonakin päivänä.

Lounas: jauhelihakastike, 1-2 pikku perunaa, kurkkua, tomaattia, salaattia, ananasta, maitoa lasi.

Välipala: maitorahka marjoilla/ananaksella, hedelmä.

Päivällinen: sama mutta voi olla broilerin rintafile.

Iltapala: sama ku välipala tai munakasta.

Vichyä juon päivässä 0,33l pullon, vettä 2,5 l. Hedelmiä 2 max. Tää toimii mulla, kiva niin :) Olokin on hyvä.

Et sitten tarvii kuituja?
Mun on pakko syödä aamupala, kun herätys jo kuudelta ja liikun töissä paljon. Pökräisin muuten.
Kui useasti teen kävelylenkin, joka päiväkö?
Hyvin on lähtenyt, tsemppiä!

Hienosti on lähtenyt painoa.
Täytyy silti ihmetellä ääneen, että joka päiväkö tuota samaa syöt? Mua alkais ainakin ahdistaa sama ruoka.
Tuosta voi päätellä että syöt vähemmän mitä kulutat joten laihdut. Hienoa on että saat pudotettua painoa.

Kuulostaa hyvältä. Ja hyvin on painosi pudonnut joten mitään vikaa ei ainakaan näydä dietissäsi olevan. Mulla auttoi painonpudotukseen ihan leivän ja karkkien poisjättäminen.

Et sitten tarvii kuituja?
Mun on pakko syödä aamupala, kun herätys jo kuudelta ja liikun töissä paljon. Pökräisin muuten.
Kui useasti teen kävelylenkin, joka päiväkö?
Hyvin on lähtenyt, tsemppiä!

En näköjään tarvii :D Herään lounas aikaan ni mitä sitä enää aamupalaa. 4 päivänä viikossa kävelylenkin. Salikortti mulla on mut ei vaan kiinnosta siä käydä.

[QUOTE="sunflower20";23653842]Hienosti on lähtenyt painoa.
Täytyy silti ihmetellä ääneen, että joka päiväkö tuota samaa syöt? Mua alkais ainakin ahdistaa sama ruoka.
Tuosta voi päätellä että syöt vähemmän mitä kulutat joten laihdut. Hienoa on että saat pudotettua painoa.[/QUOTE]

En joka päivä samaa syö, mutta peruna on mun ruuassa aika usein. Mut lähen ny lenkille, jos joku kysyy vielä jotain ni vastaan. Niin ja tyhjällä vatsalla teen aina lenkin. Ku nyt ku palaan ni 13 teen lounaan :D

Yhteistyössä