Tasan viisi vuotta sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
näihin aikoihin menin nukkumaan. Päälläni oli tummansininen pyjamapaituli jonka edessä teksti: Millennium Princess. ;) Olin raskaana rv 38+6 ja odotin esikoistani.

Kahteen mennessä olin käynyt pissalla viisi kertaa. Koko raskausaikana olin käynyt yöllä pissalla korkeintaan kerran. Sitten nukahdin ja heräsin viiden maissa tuttuihin supistuksiin. Niitä oli ollut jo kaksi viikkoa lähes joka aamuyö.

Lueskelin kirjaa, pistin suppareita ylöskin vähän ja ihmettelin, että loppuuko ne tällä kertaa vai ei. Seitsemältä soitin äitipolille ja kysyin, että mistä tiedän että koska pitäisi lähteä ja kätilö sanoi, että sitten kun en pysty enää edes puhumaan.....

Mies nousi puoli kahdeksalta ja kehotti menemään nukkumaan, koska aina ennenkin nuo menneet ohi. ;) Aika pian soitin kuitenkin äidilleni ja hän sanoi, että eipä ne supistukset kyllä kaikilla puhekykyyn vaikuta.

Taas ihmettelin, mutta lähetin kuitenkin miehen töihin. Tyhjensin astianpesukonetta ja touhuilin jotain ja päätin lopulta äitini ja kätilön kanssa juteltuani, että lähdemme sairaalaan. Mies tuli töistä kotiin ja lähdettiin.

Siitä se homma eteni vähitellen ja lupsakasti. Klo 19:08 esikoispoikamme syntyi 13 minuutin ponnistusvaiheen jälkeen. :)

Ja huomenna (tai tänään siis) samainen poika täyttää viisi vuotta ja on kahden pienen tytön isoveli. :)

Ja äiti fiilistelee kaksplussalla maitolasin kanssa. :D

Tässä ilmottautuu kans 5vuotiaan pojan äityli. Poika täytti 16.6 eli viime maanantaina 5v. Se kesä oli kyllä ihana kesä vaikkakin liian kuuma minun makuuni siis se 03 vuoden kesä. Ihania muistoja, oikeestaan parhaat muistot on kun tuo rakkauspakkaus syntyi. <3
Onnea sinne 5v.lle ja äiteelle! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
Tässä ilmottautuu kans 5vuotiaan pojan äityli. Poika täytti 16.6 eli viime maanantaina 5v. Se kesä oli kyllä ihana kesä vaikkakin liian kuuma minun makuuni siis se 03 vuoden kesä. Ihania muistoja, oikeestaan parhaat muistot on kun tuo rakkauspakkaus syntyi. <3
Onnea sinne 5v.lle ja äiteelle! =)

Mun sisko täytti 18v 16.6. :)

Aivan ihana kesä tosiaan oli tuo -03 kesä. Minä en helteissä ollut raskaana, kun eka shortsikeli oli oikeastaan tuona päivänä, kun meidän poika syntyi eli siis 24.6. Siitä ne ilmat alkoi lämpenemään ja vauva köllötteli paljon pelkässä vaipassa sisällä, kun oli niin järjettömän kuuma. Ja ristiäiset oli 3.8. ja valokuvissa ja videolla ihmisillä valuu hikipisarat pitkin poskia. :D

Meidän kakkonen syntyi kyllä 19.6.2005 ja silloinkin oli tosi lämmin kesä.