Tasan vuosi sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
katselin televisiosta Kohtalokasta syrjähyppyä, kirjoittelin välillä palstalla, pysyttelin liikkeessä... Odotin ja toivoin, että supparit kiihtyisi.

Klo 8:16 aamulla yhdellä ponnistuksella syntyi pieni kuopuksemme, joka täyttää huomenna 1v. ?

Voi miten haikea mieli tuleekaan, kun ajattelee tuota. Digiboksilla on tuo leffakin vielä (joka muuten jäi kesken silloin) kun en jotenkin osaa sitä poistaa. :) Mies aina kysyy, että eikö sitä jo voisi ottaa pois sieltä roikkumasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana tuo kuva. Jotenkin vain riipaisi sydäntä sekunninmurto-osan. Minä en enää tuota vauvaonnea pääse kokemaan.

Se muakin riipii, koska meille ei luultavasti tule lisää lapsia. Olen tosin alkanut elätellä toivoa, että ehkä joskus muutaman vuoden päästä kuitenkin vielä yksi. Kolme meillä siis on ja voi miten kaipaan sitä tunnetta mikä siihen vauvan odotukseen, synnytykseen ja kaikkeen liittyy. Ja tuota pientä nyyttiä, joka tuoksuu parhaalta tässä maailmassa. Voi miten nopeasti tämä vuosi menee.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä toivoisin voivani kirjoittaa noin vuoden päästä :D sais syntyä jo...

Koska sulla laskettu? Mulla oli vuosi sitten 3.4. Päätti tulla sit viimeinen päivä niin sai mamma huhtikuussa jo lapsilisätkin. :D

Yhteistyössä