Tässä eilistä kauppalistaa..... Hinta-arviota saa laittaa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
3 pakettia pizzapohjia ( yhdessä paketissa 4kpl)
5 pussia keittojuureksia
2 pussia peruna-sipulisekoitusta
2 arkiviipale-leipää
3 ruispala-pussia
twix-suklaapatukka
sekamehua
15kpl laatikko kananmunia
2 litraa anaanijugurttia
2 litraa marjajugurttia
4 rasvatonta maitoa
2 ab-piimää
naudan jauhelihaa 800g
sika-nautajauhelihaa 1200g
900g paketti grillinakkeja
1kg flora margariinia
maalaisviipaleleipäpussi
moniviljaviipaleleipäpussi
vähärasvaisia nuuudeleita 2 pakettia
1 pizzasuikalepussi
2 pakettia kulta katriinaa
600g broilerin fileesuikaleita
6kpl broilerin koipireisiä
800g porsaan lihasuialeita
4 pakettia grillimakkaraa
3 uunilenkkiä
2 pakettia keittokinkkua ( leikkelettä)
sipulinippu
1kg maustekurkkuja
2 purkkia flora 7% kasvirasvaseosta
mint mix-purukumipussi
matador mix-karamellilaatikko 1kg
2 purkkia valkosipulitomaatimurskaa
jäsalaatti
960 g omenoita
300g tomaatteja
1,141 kg banaaneja
200g salamia
paketti saunapalvikinkkua ( leikkele)
2 kg perunoita
2 purkkia hedelmäcoktailia
2 purkkia kuohukermaa
saunapalvikinkku

Tässä oli ruuat

Lisäksi vielä oli: fairya, wc-paperia, pyykinpesuainetta,lehti, 10 paria sukkia, kahdet lenkkarit, pyörän sisä- ja ulkokumi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
oisko noin 100-150e.

Mikset tee itse pizzapohjia ja leipiä? Tulee halvemmaksi ja on helppoa:)

Ihan sama tuli mieleen, halvemmaks tuloo ostaa jauhoja ja hiivaa ja tehdä muutama pellillinen pizzaa kun ostella niitä valmispohjia jotka maistuukin ihan kamalalle.. :x

Ja mietin tätä vain sen takia kun oon kuvitellu et rollolainen on kovin säästäväinen ja nipistelee sieltä mistä vaan pystyy.. :)

Mua vaan niin ärsyttää, kun ap valittaa kun on tiukkaa ja on köyhää ja ei oo töitä ja ei oo mitään. Ja sitten jatkuvaan täällä on aloituksia siitä, miten monta sataa taas meni kauppaan ja mitä kaikkea on taas osteltu. Eipä kovin köyhältä vaikuta.

[QUOTE="argh";23986980]Mua vaan niin ärsyttää, kun ap valittaa kun on tiukkaa ja on köyhää ja ei oo töitä ja ei oo mitään. Ja sitten jatkuvaan täällä on aloituksia siitä, miten monta sataa taas meni kauppaan ja mitä kaikkea on taas osteltu. Eipä kovin köyhältä vaikuta.[/QUOTE]

Tää voi tulla sulle vähän yllärinä, mutta kyllä köyhätkin syövät ruokaa, kuluttavat sukkia ja käyttävät alkkareita.:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23986997:
Tää voi tulla sulle vähän yllärinä, mutta kyllä köyhätkin syövät ruokaa, kuluttavat sukkia ja käyttävät alkkareita.:hug:

Joo. Mutta köyhillä ei ole varaa pistää harva se viikko montaa sataa euroa kauppaan. Mä en edes laske itteeni köyhäksi, mutta en mäkään tuommoisia summia kykene jatkuvasti kauppaan tuhlaamaan.

Eikä siinä mitään, jos tuhlaa. Mutta onko pakko valittaa rahapulaa ja köyhyyttä, ja sitten kuitenkin tehdä tämmöisiä aloituksia tänne _jatkuvasti_?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23986997:

se kun olis pakko varmaan tuon mihen mennä töihin ilma sukia ja poikien kulkea risoissa lenkkareissa. nää lenkkarit maksoivat kummatkin parit alle 20e.
en saa tietnkään ostaa kerralla, vaan on käytävä joka päivä kaupassa. nyt tarvii vaan sitten maitoa, vihenneksia ja hedelmiä taäydentää. ens viikolla onkin sitten lapsiliäpävä ja siitä maksan kyllä sähkölaskun ja juhanusruuat

[QUOTE="argh";23987022]Joo. Mutta köyhillä ei ole varaa pistää harva se viikko montaa sataa euroa kauppaan. Mä en edes laske itteeni köyhäksi, mutta en mäkään tuommoisia summia kykene jatkuvasti kauppaan tuhlaamaan.

Eikä siinä mitään, jos tuhlaa. Mutta onko pakko valittaa rahapulaa ja köyhyyttä, ja sitten kuitenkin tehdä tämmöisiä aloituksia tänne _jatkuvasti_?[/QUOTE]

harvva se viikko?
Mä käyn noin isoja ostoksia tekemäsä 1-3 kerta kuussa, eikä joka kauppalistassa ole edes vaatteita.

Yhteistyössä