Tässä ihana, aidon kaunis kroppa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo kans

Vieras
http ://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/14/article-1199439-05B1A195000005DC-122_468x691.jpg

Siis tällainen soisi olevan aikuisen naisen vartalo, kaunis, naisellinen, hieman äidillinen ja pehmeä. Tulee mieleen lempeä ja naisellinen ihminen tällaisesta kropasta:) Aito.

Ihan normaali, vähän pötkylä. Ja joo, on totta että tosta saa vähän mammamaisen vaikutelman. Itse en kyllä missään nimessä tahtoisi näyttää äidilliseltä tai pehmeältä, yök:D Mieluummin olen tiukka ja lihaksikas.

Liian pojan mallinen munkin makuun. Pehmee ja mammamaine on ihan ok, mutta pitää olla naisen mallinen. Kunnon vyötärö ja persettä ja lantiota. Pojan malliset naiset on rumia, oli sitten laiha tai pehmeä. Muuten kyllä tosi nätti nainen.

Mä oon sit vissiin ainoa, joka ei tahdo näyttää äidilliseltä tai pehmeältä:D Ei mut oikeesti, kyl mä mieluummin näytän nuorelta ja raikkaalta, synnyttämättömältä kuin mammamaiselta.

[QUOTE="jahas";23709312]Mä oon sit vissiin ainoa, joka ei tahdo näyttää äidilliseltä tai pehmeältä:D Ei mut oikeesti, kyl mä mieluummin näytän nuorelta ja raikkaalta, synnyttämättömältä kuin mammamaiselta.[/QUOTE]

En mäkään, niin kauan, kuin vaan on mahdollista.

[QUOTE="jahas";23709312]Mä oon sit vissiin ainoa, joka ei tahdo näyttää äidilliseltä tai pehmeältä:D Ei mut oikeesti, kyl mä mieluummin näytän nuorelta ja raikkaalta, synnyttämättömältä kuin mammamaiselta.[/QUOTE]

Et ole todellakaan ainoa! :D

Mä en taas ymmärrä, miksi synnyttäneen pitäisi yrittää näyttää siltä kuin ei olisi muka synnyttänytkään. Äidillinen vartalo on kaunis. Minusta on luonnollista, että nainen tahtoo näyttää pehmeältä ja jos on äiti, niin äidilliseltä. Se on kaunista.

No, olisin tuollainen paljon mielummin kuin se mikä nyt olen, mutta vartaloihannettani tuo ei kuitenkaan vastaa, mä tykkää sikalaihoista, ja vyötärö pitäis erottua

[QUOTE="hipsukka";23709349]Mä en taas ymmärrä, miksi synnyttäneen pitäisi yrittää näyttää siltä kuin ei olisi muka synnyttänytkään. Äidillinen vartalo on kaunis. Minusta on luonnollista, että nainen tahtoo näyttää pehmeältä ja jos on äiti, niin äidilliseltä. Se on kaunista.[/QUOTE]

No mut jos kroppa ei vaan näytä siltä, niin miksi se pitäisi olla joku ihanne? Näyttää synnyttäneeltä? vähän omituista.

[QUOTE="heips";23709373]Kyllä on tolla naisella on vyötäröllä ylimääräistä! Eikä oo edes lantiota... Muuten toi on hyvä, mut näkyvät vatsalihakset sais olla niin ois parempi :)[/QUOTE]

Siis vartalonmallille ei voi mitään, tuolla on tosi korkea lantio, se näyttää tuollaiselta.

[QUOTE="hipsukka";23709349]Mä en taas ymmärrä, miksi synnyttäneen pitäisi yrittää näyttää siltä kuin ei olisi muka synnyttänytkään. Äidillinen vartalo on kaunis. Minusta on luonnollista, että nainen tahtoo näyttää pehmeältä ja jos on äiti, niin äidilliseltä. Se on kaunista.[/QUOTE]

Jos tuolla pehmeydellä tarkoitetaan ylimääräistä läskikerrosta, niin ei todellakaan kiinnosta näyttää äidilliseltä. Vaikuttaa vain helpolta tekosyyltä antaa kropan lässähtää, kun ollaan niin "äidillisiä".

[QUOTE="...";23709417]Jos tuolla pehmeydellä tarkoitetaan ylimääräistä läskikerrosta, niin ei todellakaan kiinnosta näyttää äidilliseltä. Vaikuttaa vain helpolta tekosyyltä antaa kropan lässähtää, kun ollaan niin "äidillisiä".[/QUOTE]

edelleenkin, haluan näyttää äidilliseltä mutta en pehmeältä!

[QUOTE="eee";23709525]Selittäiskö joku mulle, miten joku voi näyttää äidilliseltä?
Miten joku äiti voi olla äidillisemmän näköinen kuin toinen äiti?[/QUOTE]

No äidillinen on sellainen vähän pehmeä ja vaarattoman näköinen. Pikkuisen leveä ja isot tissit.

No ei sen synnytyksen normaalisti kuulu näkyäkään muille kuin ehkä gynekologille. Länsimaissa pyöreyttä liitetään usein äitiyteen, johon se ei luonnollisesti kuulu. Eri juttu on imetyksen aikana mahdollisesti isommat rinnat tms, mutta ei sen tarvitse päästä varpaisiin loistaa, että on äiti.