http://irc-galleria.net/archive.php?nick=olava&image_id=101940142&album_id=2670166
kuka keksii minkä ne on
kuka keksii minkä ne on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ne on käärmeenmunia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nyt kaikki tietää sun nimen, syntymäajan ja asuinpaikan. Oikeestikko teitä ei haittaa vaikka kuka vaan voi nyt jäljittää teidät? Mä oon vissiin liian vanha ymmärtääkseni tätä nykymenoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja nyt kaikki tietää sun nimen, syntymäajan ja asuinpaikan. Oikeestikko teitä ei haittaa vaikka kuka vaan voi nyt jäljittää teidät? Mä oon vissiin liian vanha ymmärtääkseni tätä nykymenoa![]()
miksi pitäis haitata.... ei ole ikinä ollu ongelmia ja jos tulee ni se on aiheuttajan ongelma... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihanan näkösiä noi käärmeet. :heart: Niiden iho tuntuu varmaan hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan ihanaa pitää niitä pieniä sitten kädessä. :heart:
En voi ottaa käärmettä, koska myös hiiret on mun mielestä ihania.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Varmaan ihanaa pitää niitä pieniä sitten kädessä. :heart:
En voi ottaa käärmettä, koska myös hiiret on mun mielestä ihania.
On myös hyönteisiä ja kanan tipuja syöviä käärmeitä![]()