tässä mein pääsiäismunia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja nyt kaikki tietää sun nimen, syntymäajan ja asuinpaikan. Oikeestikko teitä ei haittaa vaikka kuka vaan voi nyt jäljittää teidät? Mä oon vissiin liian vanha ymmärtääkseni tätä nykymenoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja nyt kaikki tietää sun nimen, syntymäajan ja asuinpaikan. Oikeestikko teitä ei haittaa vaikka kuka vaan voi nyt jäljittää teidät? Mä oon vissiin liian vanha ymmärtääkseni tätä nykymenoa :)

miksi pitäis haitata.... ei ole ikinä ollu ongelmia ja jos tulee ni se on aiheuttajan ongelma... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miksi pitäis haitata.... ei ole ikinä ollu ongelmia ja jos tulee ni se on aiheuttajan ongelma... :kieh:

En mä tiedä, tuli vaan mieleen, että itse en todellakaan haluais omia tietojani täällä kaikkien näkyville.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihanan näkösiä noi käärmeet. :heart: Niiden iho tuntuu varmaan hyvältä.

juu... sileää ja viileää. 60 päivää ja kuoriutuu sitten... toivottavasti kaikki hengissä ja hyvis voimin. osa on jo poikasista varattu

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Varmaan ihanaa pitää niitä pieniä sitten kädessä. :heart:

En voi ottaa käärmettä, koska myös hiiret on mun mielestä ihania.

On myös hyönteisiä ja kanan tipuja syöviä käärmeitä ;)

Joo, kuulostaakin paljon paremmalta noi tiput. :laugh:

Yhteistyössä