Tässä nyt istun sohvalla taaperon kanssa ja mietin missä mies on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäolen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos asiallisista vastauksista ja tsempeistä <3 Mies ei tiedä raskaudesta. En oikein tiedä mitä teen, siksi en ole ottanut mitään miehen kanssa puheeksi. Muutenkin taas oltu ja menty koko päivä juhlissa ja sukuloimassa...

Voi olla että hetken vielä nuuhkin tilannetta, mutta nyt minulla on jonkinlainen varasuunnitelma valmiina mietittynä jos tässä pitää pistää lusikat jakoon.

Pettäjät ovat yleensä hieman yksinkertaisia ihmisiä, joiden omakin lapsuuden perhetausta on ollut häilyväinen. Mies, joka ns. keräilee naisia, omaa huonon itsetunnon, koska tarvitsee jatkuvasti muiden naisten tuomaa itsetunnon pönkitystä. Moraalisessa kehityksessä nämä miehet ovat lapsen tasolla. Pettäjämies kannattaa jättää, koska lasten ei ole hyvä kasvaa moraalittomien hyypiöiden kanssa. Poikalapset saavat kotona vain häneltä mallin, että naisia voi kohdella miten sattuu. Näin pska kiertää sukupolvesta toiseen.

Pettäjämies kannattaa jättää, koska lasten ei ole hyvä kasvaa moraalittomien hyypiöiden kanssa. Poikalapset saavat kotona vain häneltä mallin, että naisia voi kohdella miten sattuu. Näin pska kiertää sukupolvesta toiseen.

Pettääkö pettäjämies lasten silmien edessä, vai kuinka lapset saavat selkoa miehen moraalittomuudesta?

Siitä olen ihan samaa mieltä, että miehen mallilla on totta kai merkitystä, tutkimuksien mukaan tosin enemmän tyttöihin kuin poikiin. Pahinta on, jos ei ole miehen mallia ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Lapset eivät tässä ole ongelma, vaan mies. Ei ole mitään syytä murhata lapsia kusipäisen miehen takia. Ap pärjää ilman miestä lasten kanssa paremmin, kuin tuollaisen miehen kanssa. Sitten voi rakentaa itselleen ja lapsilleen ihan oman elämän.

Mistä tuollaista päättelet? Kirjoittiko ap jossain, että mies on huono isä, ei osallistu perhearkeen taloudellisesti ja/tai fyysisesti jne.?

Ap:ta en osaa neuvoa, kun en hänen "sisäänsä" pääse. Valtavasti voimia kuitenkin, voin kuvitella kuinka särjetty/poljettu/pelottava/kaoottinen jne. olo voi olla.

Jos taloustilanne ahdistaa, niin etsi uusi mies itsellesi. Ei tietenkään hakemalla hakien, mutta ole silmät auki :) pääset vielä hyvään liittoon jonkun kanssa ja kiität itseäsi vuolaasti.

Kusipää pettäjä kannattaa jättää silloin, kun on itse vielä niin nuori, että ehtii saamaan uuden kumppanin. Neljänkympin jälkeen vaihtoehtona on yksin jääminen.

[QUOTE="Tuittu";30068511]Pettääkö pettäjämies lasten silmien edessä, vai kuinka lapset saavat selkoa miehen moraalittomuudesta?

Siitä olen ihan samaa mieltä, että miehen mallilla on totta kai merkitystä, tutkimuksien mukaan tosin enemmän tyttöihin kuin poikiin. Pahinta on, jos ei ole miehen mallia ollenkaan.[/QUOTE]

Lapset/nuoret tietävät- enemmän kuin vanhemmat uskovat. Useita tarinoita kuunnellut...

Yhteistyössä