Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aww, olet kyllä herttaisen näköinen. Oletko oikeasti yhtä kiva ja leppoisa kuin miltä näytät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aww, olet kyllä herttaisen näköinen. Oletko oikeasti yhtä kiva ja leppoisa kuin miltä näytät.![]()
olen todellakin leppoisa ja herttaiseksikin on sanottu, työ vaatii ja kai tämä elämänkokemus on hionut turhat särmät pois. Että kiitos vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Sä näytät jotenkin siltä Aku Ankan Matami Mimmiltä. Ja siis ihan hyvällä sanon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aww, olet kyllä herttaisen näköinen. Oletko oikeasti yhtä kiva ja leppoisa kuin miltä näytät.![]()
olen todellakin leppoisa ja herttaiseksikin on sanottu, työ vaatii ja kai tämä elämänkokemus on hionut turhat särmät pois. Että kiitos vaan!![]()
Sinä muistutat yhtä mun opinto-ohjaajaa, ja hän oli sairaanhoitaja, ja tosi kiva ja leppoisa. Hyvää juhannusta, aada!![]()
Eka oikein, toinen ei...Alkuperäinen kirjoittaja as if:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aww, olet kyllä herttaisen näköinen. Oletko oikeasti yhtä kiva ja leppoisa kuin miltä näytät.![]()
Sinä muistutat yhtä mun opinto-ohjaajaa, ja hän oli sairaanhoitaja, ja tosi kiva ja leppoisa. Hyvää juhannusta, aada!![]()
MS? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mukavaa njuhannusta myös sinulleKuvan perusteella ei teilläkään mikään hirmuisen lämmin juhannussää..?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aada:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mukavaa njuhannusta myös sinulleKuvan perusteella ei teilläkään mikään hirmuisen lämmin juhannussää..?
![]()
no ei ole! vaatetta on päällä niin että ei taipuu pääse... ja sisäälä palaa tuli takassa.
mutta tämä on vain yksi juhannus!!! ensi viikolla sitten on lämmintä!![]()