Tästä ei parisuhde parane.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei vaan jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei vaan jaksa

Vieras
Harvinaista kyllä, olemme olleet molemmat kotona koko illan eli klo 16 --- >
Olemme puhuneet ehkä 4-5 sanaa toisillemme. Emme ole katsoneet toisiamme silmiin. Toinen on ollut makuuhuoneessa lukemassa / läppärillä ja toinen olohuoneessa omalla läppärillä / tv:tä katsomassa.
Mies ei ole huomauttanut uudesta kampauksestani.
Kävin lenkillä ja mies makasi samassa asennossa kun tulin takaisin.
Tein ruoan ja söin. Mies tuli syömään kun ruoat oli jo jäähtyneet hellalle.

Harvinaista kyllä, olemme olleet molemmat kotona koko illan eli klo 16 --- >
Olemme puhuneet ehkä 4-5 sanaa toisillemme. Emme ole katsoneet toisiamme silmiin. Toinen on ollut makuuhuoneessa lukemassa / läppärillä ja toinen olohuoneessa omalla läppärillä / tv:tä katsomassa.
Mies ei ole huomauttanut uudesta kampauksestani.
Kävin lenkillä ja mies makasi samassa asennossa kun tulin takaisin.
Tein ruoan ja söin. Mies tuli syömään kun ruoat oli jo jäähtyneet hellalle.

No teillähän menee sitten melkein yhtä hyvin kuin meillä. Meillä vielä pari lasta opettelemassa vanhempien opastuksella parisuhde- ja ihmissuhdetaitoja.

Tosi kurjaa. Tulee paha mieli sun puolesta :(
Minä mietin sitä miten me miehen kanssa on tavattu ja niitä alku aikoja niin se piristää ainakin vähäksi aikaa.
Jos ei mikään auta niin kai sitten ero. Mikä onkin sit isompi juttu jos on lapsiakin, huh.
Ei kannata jäädä siihen kuitenkaan nyt vaan yrittää pois kun vielä tietää ettei se ole normaali suhde, siis ennenkuin siitä tulee jokapäiväistä arkea vielä 5 vuoden päästä samat jutut!
Tsemppiä :)

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Meillä myös ajoittan kuvailemasi kaltaista hiljaisuuta joka saralla, mutta sitten aina jompikumpi muistuttaa että näin tämä ei toimi.. Jotain mukavaa pientä yhdessä perheenä tai aikuisten kesken ja taas kaikki hetken valoisampaa.
Muistutan vielä että erot yleisimpiä perheissä, joissa on alle 2v lapsia.. Lapsiarki on vain joskus niin ihanan perseestä!

[QUOTE="auts";24615685]Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Meillä myös ajoittan kuvailemasi kaltaista hiljaisuuta joka saralla, mutta sitten aina jompikumpi muistuttaa että näin tämä ei toimi.. Jotain mukavaa pientä yhdessä perheenä tai aikuisten kesken ja taas kaikki hetken valoisampaa.
Muistutan vielä että erot yleisimpiä perheissä, joissa on alle 2v lapsia.. Lapsiarki on vain joskus niin ihanan perseestä![/QUOTE]

Lapsista nuorin on 6-vuotias eli aikaa toisillemme olisi tänä päivänä jo enemmän ja arki helpottunut pikkulapsiajoista.

Välillä tuntee pientä piristystä mutta sitten taas on tämmöistä uuvuttavaa tylsyyttä ... ja voisin toki tehdä asialle jotain mutta en tiedä haluanko edes.

Tuttua. Niin tuttua. Kuluttavaa. Mutta en tiedä miten tää paranisi enkä oikein usko et resursseja tilanteen paranemiseen saati sen hyvänä pysymiseen on. Mun käsitys on et meillä tällainen klassinen "kasvoimme erilleen"-tilanne jonka tarkoitusta en edes ymmärtänyt ennenkuin itse jouduin tähän.

Ei sun kanssas voi keskustella kun yleensä valitat etten puhu tarpeeksi ja joskus kun sitten yritän jotain keskustelun avausta edes jostain arkisesta niin hymähtelet vaan tai töksäyttelet muuten vaan ja hyvä tietää että et edes välttämättä halua enää edes yrittää.

Huomenna alkaa kotimainen sarja Klikkaa mua, jonka idea mainostekstien perusteella on se, että mihin parisuhdetta tarvitaan, kun lapset on jo tehty. En todellakaan muutama vuosi sitten kuvitellut itse ajattelevani noin. Mutta toi lause osui ja upposi. Sen verran kuluttavaa ja turhauttavaa on elellä kaksin, mutta yksin.

Huomenna alkaa kotimainen sarja Klikkaa mua, jonka idea mainostekstien perusteella on se, että mihin parisuhdetta tarvitaan, kun lapset on jo tehty. En todellakaan muutama vuosi sitten kuvitellut itse ajattelevani noin. Mutta toi lause osui ja upposi. Sen verran kuluttavaa ja turhauttavaa on elellä kaksin, mutta yksin.

Syytän paljon itseäni mutta en jaksa tehdä mitään asialle.
Olenkin nähnyt mainoksia ohjelmasta, täytyy katsoa jos muistaa.

Kyllä varmaan kaikilla on tollasia päiviä parisuhteessa, että ollaan vaan omissa oloissaan, eihän se elämä voi olla jatkuvaa kainalossa kyhnäämistäkään... Mutta sit tietty eri juttu, jos toi on ihan jokapäiväistä, ei sekään ihan hyvältä kuulosta...

Yhteistyössä