Tästä ei uni enää pahene. Aivan oksettaa edes kertoa, mut pakko kun ahdistaa niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei yhtään kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei yhtään kukaan

Vieras
Uni varmaan on tullut viimeaikojen uutisista, lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä kun on ollut paljonkin juttua.
Näin unta, että käytin pientä tyttövauvaa hyväkseni ja sain unissa jopa oikeasti orgasmin, heräsin siihen...hyihyihyi että on ahdistanut koko päivän...ihan kamalaa. Ahdistaa niin että itkettää. Olen viimeisilläni raskaana ja seksihalut ovat olleet katossa koko raskauden, eikä seksiunet sinänsä varmasti olisi ihme, mutta että tällaista.......vihaan itseäni. :'( :'( En tiedä uskallanko ensi yönä edes nukkua.

Yritä unohtaa tuo uni. Se ei kerro sun taipumuksista tai mielihaluistasi yhtikäs mitään. Näet vain kaikki asiat sekaisin unissasi ja niillä ei ole mitään tekoa todellisen minäsi kanssa.

Ei omia uniaan voi hallita, eikä se tarkoita että olisi jotain tuollaisia mielihaluja. Itse olen nähnyt unta jossa harrastan aivan täysillä seksiä veljeni kanssa. Joo ei.

Sinä olet itse se unesi vauva. Unia ei saa ottaa sananmukaisesti, ne eivät peilaa arkitodellisuutta millään lailla. Seksuaalisuuskaan ei unissa tarkoita sitä mitä normaalisti, pitää kiinnittää huomiota tunnelmaan. Eikä fyysinen kroppa toimi samalla aaltopituudella.
Siinä vaan tunnet itsesi jotenkin ahdistuneeksi, olet miettinyt selviätkö äitiydestä. On ehkä ollut sellaisiakin ajatuksia, että olet nurkkaan ajettu. Kyllä se siitä.

Älä turhaan ahdistu. Ei unilleen mitään voi. Mäkin olen nähnyt sellaisia unia, että olen harrastanut seksiä äitini ja isäni kanssa, ja mistään alitajuisista haluista se ei kyllä todellakaan kerro! :D

Minulla on ollut samanlaisia unia ja ovat todella ahdistavia ja oksettavia. Yhdessä unessa raiskasin oman lapseni ja toisessa katsoin kun isäpuoli raiskasi siskoni. Vaikka kuinka ovat unia, niin tuntuu todella kamalalta. Siis tarkoitan sitä oksetusta ja syyllisyyttä tuollaisista unista, kuinka voi uneksia jotain tuollaista.

[QUOTE="noh";24615595]Sinä olet itse se unesi vauva. Unia ei saa ottaa sananmukaisesti, ne eivät peilaa arkitodellisuutta millään lailla. Seksuaalisuuskaan ei unissa tarkoita sitä mitä normaalisti, pitää kiinnittää huomiota tunnelmaan. Eikä fyysinen kroppa toimi samalla aaltopituudella.
Siinä vaan tunnet itsesi jotenkin ahdistuneeksi, olet miettinyt selviätkö äitiydestä. On ehkä ollut sellaisiakin ajatuksia, että olet nurkkaan ajettu. Kyllä se siitä.[/QUOTE]

Tämä kyllä pisti miettimään. Synnytys todella pelottaa ja koen olevani umpikujassa, sillä en tahtoisi synnyttää ja muutakaan vaihtoehtoa ei toki ole..vauva on silti erittäin tervetullut ja kovasti jo tahtoisin käärön syliini.

[QUOTE="alkup";24615664]Tämä kyllä pisti miettimään. Synnytys todella pelottaa ja koen olevani umpikujassa, sillä en tahtoisi synnyttää ja muutakaan vaihtoehtoa ei toki ole..vauva on silti erittäin tervetullut ja kovasti jo tahtoisin käärön syliini.[/QUOTE]

Niin, unet käsittelevät alitajunnan tasolla asioita. Joskus ne ovat tosi käsittämättömiä ja aiheuttavat jopa syyllisyyttä, jos ei ymmärrä sitä että niillä ei ole oikeastaan mitään yhteyttä arkitodellisuuteen.
Unista ei saa ahdistua, koska ne ovat vaan peilikuvia. Ne eivät tarkoita sitä, mitä oikeasti haluaisit, mitä oikeasti edes tekisit. Ne lähettävät sulle viestejä symbolisesti.
Jokainen uni joka jää mieleen, on viesti.

Yhteistyössä