Tästä Huomenta Suomen naisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joka värjänny hiuksensa tosi valkosiksi (mun makuun liian valkeet) ni onko teistä kasvonpiirteet nyt pehmeemmän näköiset, siis poskipäät ei ole niin voimakkaasti esillä kun silloin kun oli tummemmat hiukset?
Kun mun mielestä näin kävi, siis meneekö se niin että vaaleat hiukset "latistaa" piirteitä ja tummat korostavat???kun oon miettiny ite jo kauan värjäämistä...

Kumpi teistä kävi sille naiselle paremmin, tumma vai vaalea?

Mää aiemmin aattelin että onpas kauheen voimakkaat kasvot, just ne poskipäät. Mutta nyt kun kattoo, ei näy yhtään samoja piirteitä?!
Olis hyvä saaha kuvat vierekkäin, ennen ja nyte.
Liika platinan valkonen tukka.

viewer

Sanna Kiiski
Wikipedia

Sanna Kiiski (s. 6. syyskuuta 1974, Kotka) on suomalainen toimittaja. Hän on työskennellyt muun muassa Radio Nova-, Kiss FM- ja Radio City-radiokanavilla. Lisäksi hän on juontanut 4-0 ohjelmaa Nelonen-televisiokanavalla. Kiiski aloitti juontajana MTV3-kanavan Huomenta Suomi-ohjelmassa vuonna 2007.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lauri Karhuvaara kehui ohjleman lopussa Sannan hiuksia.Miehet tykkää blondeista :whistle:

Joo, on se kumma että blondina saa paaaaaljon enemmän kiinnostuneita katseita. Mutta tyhmänä niitä pidetään, sekin on "jännä". Tummaa ei niin äkkiä sanota pöljäksi vaikka saman sammakon suustaan päästäisi???!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanna Kiiski
Wikipedia

Sanna Kiiski (s. 6. syyskuuta 1974, Kotka) on suomalainen toimittaja. Hän on työskennellyt muun muassa Radio Nova-, Kiss FM- ja Radio City-radiokanavilla. Lisäksi hän on juontanut 4-0 ohjelmaa Nelonen-televisiokanavalla. Kiiski aloitti juontajana MTV3-kanavan Huomenta Suomi-ohjelmassa vuonna 2007.

Juu, ei mua kiinnosta tiedot hänestä sillai, vaan mielipiteet tuosta muutoksesta kuten ekassa kysyin.

Minusta tuo ko. henkilö on upean näköinen nainen. Ei mikään siro ja herttaisen kaunis vaan karsimaattisen hyvännäköinen. Silloin kun hänellä oli sellainen polkkatukkatyyppinen, mikä peitti korvat niin näytti paljon valjummalta. Sitten kun laittoi hiukset niin, jotta korvat tulivat esiin, rupesivat kasvotkin näyttämään paljon paremmilta. Tykkäsin ehkä enemmän siitä tummemmasta lyhyestä, mutta kyllä tuo vaaleakin hänelle sopii.
Ja mitä ap. kyseli niin tuo hiusten väri riippuu aika tavalla ihmisestä, esim. jos tummat kulmat yms. piirteet niin vaikuttaa sekin.

Yhteistyössä