O Olen tatuoitu jätkä! Vieras 17.03.2010 #1 Olen ihan kiva ja pystyvä tosi mies. Olen tatuoitu jätkä!
H hmm Vieras 17.03.2010 #4 tiskaatko, siivootko, pyykkäätkö, vietkö koiran lenkille? nimim. kiinnostunut jos teet noita kaikkia
R ruokapalakalla Vieras 17.03.2010 #5 jos onnistuu tiskaaminen,pyykkäys mattojen tamppaus,siivous yleensäkin, lastenhoito ja kaupassa käynti. Loppurahat voitkin sijoittaa minuun!
jos onnistuu tiskaaminen,pyykkäys mattojen tamppaus,siivous yleensäkin, lastenhoito ja kaupassa käynti. Loppurahat voitkin sijoittaa minuun!
M minskumansku Vieras 17.03.2010 #6 Jos vaihdat vaipat ja hoidat tiskit koneeseen ja teet vielä edes kerta viikkoon ruoan niin täällä odottaa takkatulen ritinä ja lämmin syli.
Jos vaihdat vaipat ja hoidat tiskit koneeseen ja teet vielä edes kerta viikkoon ruoan niin täällä odottaa takkatulen ritinä ja lämmin syli.
M minskumansku Vieras 17.03.2010 #7 ainiin ja oletko muuten valmis poistattamaan vielä tatuoinnitkin että kehtaan viedä sua sukulaisten luo...
ainiin ja oletko muuten valmis poistattamaan vielä tatuoinnitkin että kehtaan viedä sua sukulaisten luo...