Huoltomiehet kävi taas tääl äskön pyörii ja sanovat, että kannattaa varautua evakkoon. Mihin ne sit laittaa ihmiset evakkoon tämmösissä tapauksissa? Mulla ei siis mitään käsitystä oo tämmösistä :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rr:Toiseen vuokraasuntoon, mutta siitä ei tarvii maksaa vuokraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja rr:Toiseen vuokraasuntoon, mutta siitä ei tarvii maksaa vuokraa.
Niin asutaanko me sitten jossain tyhjässä kämpässä sen rempan ajan?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Onpa v***n kivaaAnteeksi ronski kielenkäyttöni. "hauskinta" tässä on se, kun meillä ei sitä kotivakuutusta ole :/
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Siis ootteko vuokralla vai oma? Onko vakuutus?
Meille vakuutus korvas evakkomajotuksen hotellissa. Kaverin perheelle korvas vakuutusyhtiön omistamasta rivarista. Jos ootte yksityisellä vuokralla niin ette joudu maksaan vuokraa mutta ette saa tilakämppääkään, jos ei oo vakuutusta.
Mun neuvo: ottakaa vakuutus vastasen varalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Siis ootteko vuokralla vai oma? Onko vakuutus?
Meille vakuutus korvas evakkomajotuksen hotellissa. Kaverin perheelle korvas vakuutusyhtiön omistamasta rivarista. Jos ootte yksityisellä vuokralla niin ette joudu maksaan vuokraa mutta ette saa tilakämppääkään, jos ei oo vakuutusta.
Vuokralla ollaan ja ei ole vakuutusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Siis ootteko vuokralla vai oma? Onko vakuutus?
Alkuperäinen kirjoittaja +:teidän tilanteessa suosittelisin etsimään ihan uutta vuokra-asuntoa eli irti sanotte sen missä nyt asutte...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Siis ootteko vuokralla vai oma? Onko vakuutus?
Eikös se mene niin yleensä,että vuokralaisella on itsellä oltava kotivakuutus...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja +:teidän tilanteessa suosittelisin etsimään ihan uutta vuokra-asuntoa eli irti sanotte sen missä nyt asutte...
Niin miksi?