tästäkin varmaan sata aloitusta mut mitä sitä voi ostaa miehelle jouluks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjaton

Vieras
ei lue kirjoja
ei harrasta mitään(paitsi vanhoja autoja)
ei välitä vaatelahjoista(paitsi kalsareista joita joka vuos ostan,tylsää)

en siis keksi mitään,pari elokuvaa tossa olis joita vois ostaa mut kumman sit ostais kun en viittis kahta ostaa.
ja kun kysyin et tarttisko se jotain autotarvikkeita noihin harrasteautoihin et jos ostaisin lahjakortin johonki sellaseen paikkaan ni ei kuulemma tarvi.
Partakone on ehjä ja toimiva joten ei sellastakaan.
Ehdotin et ei osteta mitään toisillemme,ei sanonu siihenkään mitään mut itse toisaalta tahtoisin jotain pientä lahjaa jouluna.

ja tiiän et miehellä samat mietinnät mun suhteen ja siks oonki vihjaillu et toi olis kiva ja toi olis hyödyllinen ym mut ei varmaan tajua siltikään.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Varmaan sadas kerta kun taas minä ihmettelen mitä varten pitää aikuisille ostaa mitään lahjoja ja varsinkaan jos ei ole varsin minkään tarve?

no on se kiva saada ja ostaa ees jotain kun muille ei osteta ja joulukin erossa.ja kun me ollaan vaan kahdestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Katyana:
tarvisko miehes vaikka jotain uusia työkaluja, jotain hajustetta/dödöö..? =)

no kahden vuoden takanen after shave on vielä käytössä mut ehkä dödöö vois ostaa.
Tietty jos ostais sellasen lahjapakkauksen mis on niit shappoita ja muita mut onko sekin vähän tylsä,sellasia yleensä äidit ja mammat antaa.

Yhteistyössä