Tätä on ennenkin kysytty, mut miten koukussa oot palstailuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mä taidan kyllä aika koukussa olla :whistle: .
Jos oon kotona, niin kyllä täällä pitää vähän väliä käydä vilaisemassa etusivun jutut. Ajan kanssa istun kyllä mielelläni pidempäänkin tässä koneen edessä. Tosin sitten taas esim. joulun aikaa muutaman päivän totaalitaukokaan ei tiukkaa tehnyt :)

Eli koukussa ollaan :wave: :xmas:

En kai mä kauheen koukussa ole; välillä saattaa mennä montakin päivää, etten edes käy palstalla :whistle: sitten joskus saatan yhden illan istua kokonaan koneen vieressä... :saint:

Vähän juu kieltämäti :whistle:

Ensin käyn aina lukemassa vauvapuolen jutut ja jos aikaa on niin sitten tänne.
Päivisin käyn, iltasin istun pitempäänkin. Mutta aina vasta sitten koneelle kun kotityöt ok ja lapsilla kaikki hyvin.

Eikä tuo parin päivän tauko silti tiukkaa tee jos esmes reissussa ollan. Ei mul sormet ala täriseen vaikken vähään aikaan tänne pääsekkään.

Taas liian koukussa, mulla menee täällä roikkuminen kausittain. Tammikuusta aloitan taas vaihteeksi vähennyksen, eli päätin, että käyn kyllä kurkkaamassa, mutta jossei mitään mielenkiintoista ole kahdella ekalla sivulla, alan tehdä muuta. viime aikoina mennyt vähän roikkumiseksi silloinkin, kun ei ole mitään mielenkiintoista tai omiin juttuihin ei vastata ollenkaaan.

Liian koukussa...aamulla jos vaan erehdyn koneen avaamaan niin palsta auki siinä koko päivän, ja sopivassa välissä aina istahdan koneelle kurkkaamaan...ja unohdun siihen herkästi tunniksikin :ashamed: Mitähän kaikkee sitä sais aikaan jos ei palstailis? :o Enää en osaa illalla muuta tehäkään kun istua koneella, tuntuu ihan hullulta jos yrittää olla poissa palstalta, jotenkin kädetön olo...

Yhteistyössä