Tätä on varmasti täällä kyselty jo aikaisemminkin, mutta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ajattelin päivittää näitä tietoja jos, vaikka olisi muillekin tästä hyötyä. Siis, tietääkö joku viisas täällä. Mistä sais luottotiedottomana määräaikaisen matkavakuutuksen? Mä luulin, että olin hoitanut asiani kuntoon ja merkintöjä ei ole enää, mutta eikös siellä Asiakasrekisterissä vielä sitten ollutkin merkintä joka vanhenee elokuussa 2023 ja toinen joka vanhenee elokuussa 2024! Olen lähdössä omatoimimatkalle, lennot olen jo maksanut ja osan majoituksistakin. En olisi ikinä alkanut suunnittelemaan matkoja jos olisin tietänyt noista merkinnöistä, kun niitä ei ollut enää ulos-ottotoimistollakaan. IFistä kysyin netissä tuli epäys ja neuvo soittaa toimisto. Olen jättänyt heille itselleen soittopyynnön. Samoin on olen jättänyt soittopyynnön Pohjan Tähti. POP ei ilmeisesti myönnä edelleenkään määräaikaisia matkavakuutuksia? Jos joku tietäisi neuvon mistä kysellä vielä, vai pitääkö lähteä kiertämään vakuutustoimistoja ovelta ovelle? Matka on kuitenkin sen verran pitkä ja siihen kuuluu patikointia ja telttailua, että vakuutus olisi hyvä olla olemassa. Toisillekin samassa jamassa oleville neuvoista olisi varmasti hyötyä ja helpotusta, kuten mullekin helpotus. Kiitos.

Kyl varmasti saa vakuutuksen. Esim monella some julkkiksella on luottotiedot menneet ja ulosotossa isoi summii ja silti matkaillaan ympäri vuoden. Mut hyvä et otit esille pitää itekin kysellä. Esim henkivakuutuksessa oli se ehto ei saa tehdä itsemurhaa vuoden sisällä mut sen jälkeen korvataan. Eiks sielt lentokentältä voinu ostaa eurooppalaisen matkavakuutuksen. Pitkä aika kun itte ollu lennolla.

Yhteistyössä