tätä puhelinta voin suositella...todella :D (sis. kuvan ja tarinan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
:D :D Tää puhelin (en tiedä muuta kuin että on Nokia) on ollut mulla 2 vuotta. Sinä aikana se on tippunut multa lukemattomia kertoja. Useampaan otteeseen toisen kerroksen rappuskaiteelta alakertaan, puhuessa tippunut yhtäkkia asfaltille yms.yms. Yleensä se vaan "räjähtää" eli kaikki osat lentelee ja kun puhelimen kokoaa niin taas pelittää :D .

No tänään kävi vähän hassusti...Olin koiran kanssa pyöräilemässä ja neuvolassa. Mulla oli tarakalla kassi joka oli täynnä tavaraa. Menin sitten vilkkaasti liikennöidyn tien yli suojatien kohdalta ja yllättäin töyssyssä puhelin tippui keskelle tietä. Siihen se räjähti säpäleiksi ja 3 autoa ajoi enemmän ja vähemmän osien yli ennen kuin sain osat kerätyksi.

Ja tässä tää puhelin nyt on, kaiken kokemansa jälkeen :D :D

Vähän tuo raukka toki on kolhuinen, mutta eipä se oo ihme. Mutta jos siis joku etsii kestävää puhelinta ja tuollaisen vielä jostain löytää niin voin suositella =)

Sama puhelin kun mulla :D Todellakin suosittelen myös :wave: Siis mulla on kanssa niin kovia kokenu ettei tosikaan :laugh: Nytkin se takakuori on enää yhellä semmosella nippulalla kiinni puhelimessa... Mies sanoikin että "Teipillä vaan seuraavaksi" Se pelaa aina jollain ihmeen kaupalla , miksi siis vaihtaa hyvää uuteen ja huonompaan :D

Juu kestävä on. Vaan oli se aika hurjaa katsella kun osat sinkoili sinne tänne autojen alla. Onni onnettomuudessa ettei yksikään auto ylittänyt sitä varsinaista puhelinosaa...tuskin se sentään sitä olis kestänyt...tai mistäs sen tietää :D

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mikähän puhelimen malli on ja vieläkö kaupasta löytyy?

Mun puh. taitaa vedellä viimeisiään. =)

Hitsi kun mä en yhtään tiedä. Nokia se tosiaan on mutta siinä kaikki mitä tiedän :ashamed: .

Ja puhelinmaailmassa tuo on tietty jo eläkeläinen, eli saattaa hyvin olla ettei enää myydä.

Voi hitsi, eikö täällä sitten kukaan tiedä mikä tuo malli on?

Oon ollut huomaavinani et noi liukuläpälliset ja simpukkamallit on kestävämpiä. Mulla oli Samsungin simpukka joka mätkähteli milloin millekin kovalle alustalle mut toimii edelleen ku uusi. Ainoa "vika" siinä on koko; tykkäs hukkua milloin mihinkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Oon ollut huomaavinani et noi liukuläpälliset ja simpukkamallit on kestävämpiä. Mulla oli Samsungin simpukka joka mätkähteli milloin millekin kovalle alustalle mut toimii edelleen ku uusi. Ainoa "vika" siinä on koko; tykkäs hukkua milloin mihinkin. :D

Juu miehellä on myös tuo Samsungin simpukka ja se on toiminut moitteettomasti. Kerran siitä lähti se mikki pois paikaltaan mutta senkin mies sai itse laitetuksi.

Kuitenkin mies on myös kohdellut puhelintaan HUOMATTAVASTI paremmin kuin minä omaani :snotty:

Hmm.. mullakin tuo puhelin.. kolhuja saanut sekin.. Mut mulla tuo näytön lasi on halki :whistle: Astuin sen päälle kerran :laugh: Oiskohan aika painonpudotuksen, ku kerta autojen kestää ajaa yltä, mut ei mun astua.. Ja sekoilee ja tilttailee vähän väliä.. Hyvä puhelin joo.. mulla vaan joku maanantaikappale :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Hmm.. mullakin tuo puhelin.. kolhuja saanut sekin.. Mut mulla tuo näytön lasi on halki :whistle: Astuin sen päälle kerran :laugh: Oiskohan aika painonpudotuksen, ku kerta autojen kestää ajaa yltä, mut ei mun astua.. Ja sekoilee ja tilttailee vähän väliä.. Hyvä puhelin joo.. mulla vaan joku maanantaikappale :headwall:

:laugh: :laugh: . Jos nyt yhtään lohduttaa, niin tuo lasiosa sai siis olla rauhassa ja kuoret+akku vaan sai kyytiä =) .

Yhteistyössä