V
vieras
Vieras
Mä oon ollu aina kova stressaamaan kaikista asioista.ja nyt kun oon raskaana,niin en oo koko raskausaikana stressaillu oikeestaan mistään,mieskin tokas yks ilta että oonko mä huomannu että mä olen paljon iloisempi ja en stressaile.no ehkä se on sitäkin että tätä vauvaakin yritettiin yli 7 vuotta ja nyt sitten tärppäs,kaikki on niinkuin pitääkin 
nyt huomasin tänään ekaa kertaa kun oon illan yksin että rupesin miettimään raha-asioita että miten pärjätään vaikka kun järjellä ajattelee niin kyllä me pärjätään ihan ok.no eihän siihen tarvittu ku miehen soitto äsken ja kerroin sitten että mitä oon mietiskelly ja kyyneleet vaan rupes valumaan,kovasti yritin ainakin peitellä että itken
mutta siis näköjään jos sanon ääneen asiat mitkä ehkä painaa mieltä niin automaattinen seuraus siitä on itku
ja jos totta puhutaan niin ihan hassutkin asiat saa mut kyynelehtimään..liekkö raskaudesta johtuvaa?
nyt huomasin tänään ekaa kertaa kun oon illan yksin että rupesin miettimään raha-asioita että miten pärjätään vaikka kun järjellä ajattelee niin kyllä me pärjätään ihan ok.no eihän siihen tarvittu ku miehen soitto äsken ja kerroin sitten että mitä oon mietiskelly ja kyyneleet vaan rupes valumaan,kovasti yritin ainakin peitellä että itken