Tätäkö tämä nyt on 10v. jälkeen yhdessäolo????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävätön

Vieras
Mies nukkuu,eikä jaksa pitää vaimolle seuraa.Siis ei todellakaan enää ole pitkään aikaan jaksanu.En kait sit ole enää niin kiinnostava,kuin silloin n.10v. sitten.Mua alkaa kyllästyttää tää,et mies "pakenee" nukkumaan ja mä jään hereille.Olis niin kiva jutella,mutta,kun ei...... Ei meillä käy edes vieraita tai kavereita,kun toi ukko on tollanen.Jos mä ehdotan,et kutsutaanko tuo tai tuo meille,niin se heti sanoo,et en mä sitä haluu meille!! Että näin rattosaa meillä.

no voihan se joskus ollakin . Ja joskus taas jutellaan ja niitä kavereitakin tulee. Eikä vaimokaan aina jaksa seuraa pitää. Mielestäni parisuhteessa on jossain vaiheessa pakko antaa toiselle sitä omaa tilaa. Kyllä niitä vieraita pitää voida kutsua vaikka toinen ei nyt ihan intona olisikaan. Omia kavereita on molemmilla vaikka yhteisiäkin löytyy. Kompromisseja . Itse en ole pitkiin aikoihin liikoja kysellyt mieheltä kuka voi tulla tai ei mutta tietysti etukäteen infoan . Ihan sujuvasti on menneet nekin vierailut jotka ei oo suosikkilistan kärjessä.

Meilla on takana 22 v, mutta suhteen pitaa hyvana kun mies on paljon muualla reissun paalla.Tai siis asuukin eri mantereella. Viikon verran ollut Suomessa nyt ja edelleen on honey moon menossa. Ihana olotila. Ihan kuin olisi menossa ekoille treffeille kun han on tulossa kotia.Oikein vatsanpohjasta ottaa ja janna miten sita miettii, etta mita laittaisi paalle, etta nayttaisi hyvalta. Tiestysti Jjossain vaiheessa hanen lomaansa se tappelu/mokotyskin tulee. * Sita odotellessa taytyy nauttia hyvista hetkista*

Meillä on nyt 3 alle 5-vuotiasta lasta, pienin muutaman kuukauden, joten olemme oikeastikin välillä niin väsyneitä, että nukahtelemme sohvalle iltaisin. Itse tiedän syyllistyväni luvattoman usein tähän koneella istumiseen... En tiedä, itse en koe ongelmaksi sitä, että arki on välillä tylsää. Turvallista se on ainakin ja uskon, että kipinöintiä alkaa olla taas, kunhan nuorimmainen vähän kasvaa, ettei ole pakko joka yö heräillä.

Ei kaikilla sentään oo tylsää vaik ois ollu yhes jo vuosia. Me ollaan oltu jo 20 vuotta kimpassa ja ollaan vielä päivätki yhessä ku ollaan yrittäjiä. Eikä oo ees muita työkavereita. Ja meillä on ihan älyhauskaa aina. Ollaan kyl miehen kans usein puhuttu, et meillä on varmaan joku erikoislaatuinen suhde ku niin hyvin viihdytään päivästä toiseen toistemme seurassa. Huumoria peliin..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei kaikilla sentään oo tylsää vaik ois ollu yhes jo vuosia. Me ollaan oltu jo 20 vuotta kimpassa ja ollaan vielä päivätki yhessä ku ollaan yrittäjiä. Eikä oo ees muita työkavereita. Ja meillä on ihan älyhauskaa aina. Ollaan kyl miehen kans usein puhuttu, et meillä on varmaan joku erikoislaatuinen suhde ku niin hyvin viihdytään päivästä toiseen toistemme seurassa. Huumoria peliin..

Te ootteki toistenne sielunsiskoja! Ihan selvä juttu. Tommonen suhde ei päätykkään ikinä, toisin ko semmonen joka perustuu pelkkään rakkauteen joka kuolee joskus kuminkin.

T: Pessimistinen optimisti

Ei varmaan lohduta, mutta ei sen pakko ole olla sellaista. Meillä on ihan mukavaa yhdessä, aviovuosia on yli 10, ja sit aika usein tavataan toisia lapsiperheitä ja vietetään esim. juhlia yhdessä. On harrastuksia ja sosiaalista elämää. Toisaalta se vaatii yhteydenpitoa ystäviin, jotkut meistä etääntyneet ystävät sanoo, ettei oo aikaa ystäville tai se on niin vaivalloista, ei vaan tuu pidettyä yhteyttä.. Musta ystävyyden merkitys näkyy just vaikeuksissa, siksi niitä kannattaa pitää mukana myös silloin kun ei erityisesti ystävää kaipaa vaan se oma kulta tuntuu riittävän ja elämä hymyilee.

Pue jotaki jännää päälle. Hyökkää kimppuun niinku et ikkään ennen ja sano että nyt tämän illan verran on säännöt erit ko muuten elämässä. Muistuta ettet ole sie omana ittenäs, vaan olet jotain... hmm... :xmas: Piristä sitä. Yksiki piristys voi piristää koko elämää. Ei sitä ikinä tiä. :D

Ja siis näin olen kuullu muitten lapsiperheitten piristävän elämää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tj:
Ei varmaan lohduta, mutta ei sen pakko ole olla sellaista. Meillä on ihan mukavaa yhdessä, aviovuosia on yli 10, ja sit aika usein tavataan toisia lapsiperheitä ja vietetään esim. juhlia yhdessä. On harrastuksia ja sosiaalista elämää. Toisaalta se vaatii yhteydenpitoa ystäviin, jotkut meistä etääntyneet ystävät sanoo, ettei oo aikaa ystäville tai se on niin vaivalloista, ei vaan tuu pidettyä yhteyttä.. Musta ystävyyden merkitys näkyy just vaikeuksissa, siksi niitä kannattaa pitää mukana myös silloin kun ei erityisesti ystävää kaipaa vaan se oma kulta tuntuu riittävän ja elämä hymyilee.

Mut miten pitää yhteyttää jos toinen pää irtoo vaikka kuin yrittää?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Pue jotaki jännää päälle. Hyökkää kimppuun niinku et ikkään ennen ja sano että nyt tämän illan verran on säännöt erit ko muuten elämässä. Muistuta ettet ole sie omana ittenäs, vaan olet jotain... hmm... :xmas: Piristä sitä. Yksiki piristys voi piristää koko elämää. Ei sitä ikinä tiä. :D

Hyyyyyyyyyyi, Hyytis, ei tommosta oo ko Kaunareissa :o :xmas:

no ukko viihtyy silloin muiden seurassa jos tarjolla on alkoholia... ei välttämättä piä yhteyttä mutta jos on vaikka jotkut bileet tiedossa niin heti on niin kaveria niin kaveria. mäkään en sais kavereitani nähdä joten pyrin heitä näkee silloin kun ukko on töissä tai jossain muualla.

meillä menee ihan kivasti koska me jutellaan tosi paljon. Mun mielestä se on tosi tärkeää että pystyy keskustelemaan niin iloista kuin suruista. Toki riidelläänkin, mut sit sovitaan ja taas on niin ihanaa :)
Yhdessä 15 vuotta.

Hanki kavereita ja mene heidän kanssaan baariin jos mies ei halua! Tai harrasta jotain muuta. Tietenkin voit vaihtaa uuteen mieheen, mutta 10v päästä saattaa taas sama olla edessä... mutta voihan sitä sitten taas vaihtaa uuteen :whistle:

Meilläkin yhteiseloa takana 10v ja välillä ollaan ihan itseksemme kotona; nytkin mies kattoo telkkaa ja mä olen täällä. Ei se mua vaivaa. Tehtiin tänään polttopuita kaksistaan ja otettiin sen jälkeen makoisat löylyt, siinäpä sitä arjen romantiikkaa...
:laugh:

Yhteistyössä