Tatskat ja sen sellaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jake

Vieras
Moikka,

Vaimollani on pari tatskaa jotka häiritsevät. Toinen on juuri häpykarvoituksen yläpuolella. Tähän on tatuoitu isoilla (siis todellakin isoilla) koristekirjaimilla hänen ex miehensä nimi. Toinen pienempi on nilkassa. Tässä on taas exän ja vaimoni nimet yhteenkietoutuneena ja teksti forever. Hänellä on pari muutakin tatskaa mutta ne eivät töki ollenkaan. Nilkkatatska on teetetty heidän 1-vuotishääpäivänään ja toinen exän 25v lahjaksi.

Olemme näistä keskustelleet ja vaimoni on todennut ettei ala poistelemaan, tehty mikä tehty ja kertovat menneestä. Vahingosta viisastuu eikä enää anna tatuoida miesten nimiä. Tämän sanoi kun puolivakavissani ehdotin nimeäni esim. pyllyynsä. Olen minäkin jo pari vuotta sitten tavatessamme hyväksynyt että tatskat saavat jäädä. Mutta jotenkin aina palaan asiaan. Aina lopuksi totean, ok antaa sitten olla. Kaikki tatskat ovat paikoissa, josta ne saa helpohkosti piiloon. Esim. minun isäni ja äitini eivät tiedä että vaimollani on tatskoja. Muuten hän ei niitä juuri peittele, kaikki kuitenkin tietävät että hänellä ne on; ja mitä sitä itseään ja eletty elämää häpeilemään.

Mitenköhän minä saisin itsetuntoni samalle tasolle kuin vaimoni, tiedän että siitä tässä on pohjimmiltaan kyse. On muitakin asioita jotka käyvät itsetunnolleni, vaimoni on fyysisessä minua paremmassa kunnossa, hänen on minua 6v nuorempi (hän 26 minä 32), silti seksuaalisesti minua kokeneempi, hänellä on kaksi lasta kun minä olen lapseton listaa voi jatkaa…Eli minä en koe olevani ”tarpeeksi hyvä” hänelle ja tavallaan pelkään menettäväni hänet. Siksi kaikki entiseen viittaava (tatska, lapset, seksikokemukset jne..) saa minut varpailleen.

//Jake

Yhteistyössä