Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
RouvaR. Oletko Sina leivonnaisesti oppinut Voisitko ehka auttaa mua tassa?Katsotaas mitä TJ tietää"pipareista".![]()
Minä en todistetusti ole leivonnaiseti oppinut, joten musta ei ole nyt apua.:xmas:RouvaR. Oletko Sina leivonnaisesti oppinut Voisitko ehka auttaa mua tassa?
No ne on lusikkaleipiä.
No ne on lusikkaleipiä.
Siis silla piparilla ei ole ulukomaalaista nimea niinku... Idounou..Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740153:Lusikkaleivissä ne puoliskot ovat "lusikan pesän" muotoisia (koveria toiselta puolen), herräsväenleivissä littanoita molemmin puolin.
Hillot välissä molemmissa.
Hei tatu, sina ,joka oot kuuslla ruuista ,mika se semmonen pipari on ,jossa on niinku kaks puoliskoa vastakkaain ja sitte siina on niinku jotain punasta niintten puoliskojen valissa? Onko se vain Pipari? Vai onko silla joku ulukomaalainen nimi?
Hmmm, onko pakko jos ei halua.:xmas: Mä en ole hirvesti piparin ystävä.:xmas:Kyllä jouluna pitää saada piparia, tai sitä pesäpikkuleipää![]()
ainahan voi ottaa tai tarjota torttua tai piirakkaakin.Hmmm, onko pakko jos ei halua.:xmas: Mä en ole hirvesti piparin ystävä?:xmas:
No se tarjoaminen kulostaa mukavamalle.:saint:ainahan voi ottaa tai tarjota torttua tai piirakkaakin.
Tatskattu, mitä nää meinasit kysyä siinä poistetussa ketjussa?
No se tarjoaminen kulostaa mukavamalle.:saint:
Saat ettiä kimppakivaseuras muualta,mää en ala.:saint:
Siis silla piparilla ei ole ulukomaalaista nimea niinku... Idounou..
Juu juu,uskotaan.(Muka):xmas:
Hmmm, onko pakko jos ei halua.:xmas: Mä en ole hirvesti piparin ystävä.:xmas: