Taukoviikko ja tiputteluvuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen reissussa ja koska poikaystävä on viikoksi tulossa käymään, päätin yrittää siirtää kuukautisten alkamispäivää. Pidin 48h välissä, aloitin uuden liuskan jaaa seuraavana aamuna eli tänään kuukautiset tuli kuitenkin, olettaen tämän olevan tiputteluvuotoa minkä tiesin olevan sivuvaikutus Mercilonin kanssa..... Toivoin ettei tätä olisi tapahtunut ja nyt mietinkin, että mitä jos vaan antaisin niiden tulla ja jatkaisin pillereitä vasta neljän päivän päästä, niinkun normaalisti olisin jos en olisi tuota yhtä typerää pilleriä tossa välissä ottanut? Yhden lääkärin kanssa puhuin ja hän oli sitä mieltä että joo, vois onnistua, mutta onko kenelläkään kokemusta?

Tiputteluvuotoa mulla on kerran aikasemmin ollut eri pillereiden kanssa samasta syystä ja vuoto ei vaan millään loppunut, joten jouduin lopettamaan ja odottamaan kuukausia ennen kun vaihdoin merkkiä (tässä tapauksessa ko pillerit ei sopinut mulle muutenkaan, minkä epäillään olleen syy).

Kannattaako riskeeraa ja jatkaa pilleriä sillä riskillä että vuoto ei lopu? Voiko olla että mun kroppa on vaan hidas ja mahdollisesti seuraavan pillerin ottaminen pysäyttäisi vuodon? Vai annanko olla ja Toivon että neljän päivän päästä kuukautiset loppuu ja voin taas normaalisti jatkaa pillereiden käyttää.

Huoh, ärsyttää että en malttanut olla ottamatta sitä pilleriä eilen.... :/ kyseessä on kuitenkin vaan YKSI pilleri....

Yhteistyössä