Taulutelevisioista kysely...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mais ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mais ku

Jäsen
04.09.2006
201
0
16
Te, jotka olette jo hankkineet taulutelevision, kaipaisin mielipiteitä. Kumpi olisi parempi LCD vai plasma? Ensin mainittuhan on sellainen pehmeänäyttöinen, joten kestääkö lapsiperheessä, ellei laita seinälle? Plasmat vaan on niin paljon kalliimpia ja paljon vähemmän malleja. 37" olisi tarkoitus lähipäivinä hankkia.
Kiitos jo etukäteen, jos viitsitte auttaa valinnassa! =)

Eikös LCD ole sellainen, jota ei voi katsoa kuin suoraan edestä. Sivummalta kuvaa ei näe, ruutu on vain musta. Plasmaan voi kyllä kuva palaa kiinni, mutta ei se meillä ainakaan koskaan ole pausella. Telkkarikuva juoksee koko ajan. Käyttöikä on varmasti yksi suuri peruste. Minulla ei vain ole hajuakaan, kumpi kestää kauemmin.

tyttydyy.meillä 42" LG:n plasma tv
tyytyväinen oon ollu..ei oo olu mitään pahaa sanottavaa merkistä,eikä koosta :D
koita googlettaa joitain tuotearvosteluita niin vois saada jonkun näköstä osviittaa.
ite oon tykästyny LG:seen.meillä melkein kaikki kodinkoneet imurista töllöön on LG:tä eikä oo koskaan mikään tehny tenää *koputtaa puuta*
mutamalla tutulla on olu samsungin töllöt ja on ollu huollossa pariin otteeseen, ja ihan halvinta en ostais.

*muoks* mun l-näppäin ei toiminu kunnolla

MAINOSTAN!!lg:n plasmoissa on semmonen "puhdistus"-.toiminto jolla saa kiinnipalaneen kuvan poies!!koklattu on! :wave:

Meillä LCD, oon erittäin tyytyväinen. Plasmassa joku systeemi, jonka takia mies ei ehdottomasti halunnut sellaista. TV-tasolla tuo kököttää ja on paikallaan pysynyt, ilman kolhuja.

Meidän telkkaria kyllä pystyy katsoo suunnasta mistä hyvänsä, samoin tietokoneiden näyttöjä!? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Meillä LCD, oon erittäin tyytyväinen. Plasmassa joku systeemi, jonka takia mies ei ehdottomasti halunnut sellaista. TV-tasolla tuo kököttää ja on paikallaan pysynyt, ilman kolhuja.

Meidän telkkaria kyllä pystyy katsoo suunnasta mistä hyvänsä, samoin tietokoneiden näyttöjä!? :o

se on se palamis juttu jonkatakii teile ei varmaan plasmaa tullu..pitää ostaa semmonen tölötin jossa on se systeemi jolla sen palaneen kuvan saa pois.
ensin mäkin karsastin plasmaa sen takia että menee "pilalle",onhan turha maksaa puoltatoista tonnia töllöstä joka menee pilalle..

niinjuu ja niihin tölsyihin saa semmosen turvajutun 3 tai 5v että jos meneepi rikki tai tippuu ym. joku hajottaa niin saapi uuden

Niin samoin meillä pystyy ja katsoa eri suunnista

:wave: LCD-telkku on

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:

Niin samoin meillä pystyy ja katsoa eri suunnista

:wave: LCD-telkku on

Voihan vimma! Mihinköhän minä nyt LCD:n sekoitan?? Joku nimittäin on sellainen, jota ei voi katsoa sivulta! :o :o
Hyvä, että korjasitte!

meillä on lcd telkka ja kyllä tota pystyy kattomaan sivuistakin ;) en nyt muista mikä syy se oli minkä mies sano että plasmaa ei kannata ostaa..meillä on samsungin lcd digitelkku ja ollaan tosi tyytyväisiä oltu

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
miksei plasmoja kannata ostaa?
käyttöikä enemmän kun lcd:llä

Se kuulemma ns. vanhenee/kuluu tjt. Eniwei, ostetaan uus jos vanha särkyy, mitä näistä nahistelemaan :D

samaa mieltä,kulutustavaraahan nuo ovat...ja ainahan sen voi tiputtaa lattialle ja pistää kotivakuutukseen :laugh:

miksei plasmoja kannata ostaa?
käyttöikä enemmän kun lcd:llä

Se kuulemma ns. vanhenee/kuluu tjt. Eniwei, ostetaan uus jos vanha särkyy, mitä näistä nahistelemaan :D

samaa mieltä,kulutustavaraahan nuo ovat...ja ainahan sen voi tiputtaa lattialle ja pistää kotivakuutukseen :laugh:

:D

Yhteistyössä