Tautoinnin vaihtoehto päättämättömille ihmisille =P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiki

Vieras
Eli itse olen hyvin muuntautuva ihminen ja olen pitänyt tietyn tyyppisiä koristeellisia tautointeja kuitenkin kauniina, ei tod mitään ruusuja eikä tribaaleja eikä todellakaan mitään japanimerkkejä mutta jotain kaunista, mutta olen myös sellainen että tiedän että jos sellaisen iholleni ottaisin niin siihen kyllästysin olisi se kuinka hieno tahansa enkä haluaisi ihollani pakosti mitään enää vanhana kantaa.

Musta olisi minun valintani,hennatatuoinnit hyvin kauniita mutta niissä olevan myrkyn vuoksi ei vaihtoehto minulle.

Mutta ratkaisu on löytynyt, TATUOINTIKYNÄ! On erilaisia, erivärisiä. Minulla on yleensä käsissä tai jaloissa nyt tatuointi. Rakastan noita olkapäältä sormiin tulevia köynnöksiä, mustaa suurin osa mutta on tehosteeksi sitten esim. turkoosia. Osa kynistä lähtee ihan vedellä ja saippualla suihkussa, osa meikinpoistoaineella, osalle on omat poistoaineet ja nämä sitten pysyvätkin hieman kauemmin jos ei poista. HIENO KEKSINTÖ =) !

Nää on hienoja, hennatatuointeja olen aina rakastanut ja niitä myrkyttömiä ruskean sävyisiä ottanutkin =) oih mä rakastan tätä váihtelevuuden maailmaa. Ja miettinyt olen ku toi tribaali kuume iski suomeen että kuinka montaa kaduttaa nyt ku puoli kansaa nauraa niille =P , sama homma sen ajan kanssa kun kaikki otti ruusun tai sitten huoh, noi japanilaiset merkit tai kaikenmaailmaset tiikerin/leijonan päät tai lohikäärmeet, hirvityksiä ja sori nyt jos joltain sellasia hirvityksiä löytyy.

Olen nähnyt tatuointeja ihan tuhannesti, mutta ihan oikeasti hienoja olen nähnyt 2, siis oikeasti KAKSI! Loput on jotain kaameeta kuraa ollut. En pidä myöskään siitä ku tatuoidaan lasten nimiä ympäriinsä, jotenkin mautonta vaan. Ja olen tavannut myös niitä yli 40 yli 50 monta jotka luopuis tatuoinneistaan koska vain.

Sitoutumiskammoinen ja toinen on sekin ku ne menee ihan karseen näköseks jo 10vuodessa jos niitä ei hoida, ja harva niihin käy värejä lisäämässä tj. Mutta kukin tyylillään.

[QUOTE="a p";25781563]Sitoutumiskammoinen ja toinen on sekin ku ne menee ihan karseen näköseks jo 10vuodessa jos niitä ei hoida, ja harva niihin käy värejä lisäämässä tj. Mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]
ei edes 25 vuodessa.

[QUOTE="a p";25781563]Sitoutumiskammoinen ja toinen on sekin ku ne menee ihan karseen näköseks jo 10vuodessa jos niitä ei hoida, ja harva niihin käy värejä lisäämässä tj. Mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]

Miten tatuointeja hoidetaan?
Alkuhoidon jälkeen?

Hyvin tehty tatuointi haalistuu nätisti sen minkä haalistuu, itse tykkään näistä nyt enemmän kuin uusina. Vanhin tatuointini on 11-vuotias.

Osalla ystävistäni on sellasi 5 vuotta vanhojakin tatuointeja, käynyt hoidattamassa eli lisää väriä ja ääriviivat selviks jne ja käyvät kyllä ihan alan liikkeissä ja maksavat työstä ettei joku kaverin kaveri tee puoliiman. ihmiset jotka viihtyvät auringossa ainakin menettävät tatuoinneistaan sen hienouden jos sitä niissä ikinä olikaan. Mielestäni tatuointi on ihan jees sen ekan puoli vuotta, se haalistunut ja elämää nähnyt on kyllä törkystä katteltavaa, ois sitten ollut kuinka hieno vaan alunperin.

minä kun en tutuoinnista tiedä mitään, niin olen ihmetellyt haluaako ihmiset niin haaleita tatuointeja kuin mitä niillä näkyy olevan, vai onko ne jotenkin viallisia. Itse haluaisin selvärajaista ja selkeää jälkeä, jonka väri olisi "kirkas", niinkuin tossa alla ellos-sanassa vähintään.

25 vuotta vanha tatuointi ei ole kuin uusi ja sen pystyn kyllä ihan näkemättä sanomaan, hohtonsa pitävät max. vuoden OIKEESTI! Oma silmä varmasti kantajalla turtuu siihen. Jo 5 vuoden jälkeen tatuointi kuin tatuointi näyttää ihan linnassa tehdyltä

minä kun en tutuoinnista tiedä mitään, niin olen ihmetellyt haluaako ihmiset niin haaleita tatuointeja kuin mitä niillä näkyy olevan, vai onko ne jotenkin viallisia. Itse haluaisin selvärajaista ja selkeää jälkeä, jonka väri olisi "kirkas", niinkuin tossa alla ellos-sanassa vähintään.

No sepä se ,ku tatuointi menettää suurimman osan siitä alkuhohdosta jo ekassa vuodessa jos meinaa pitääkkin sen "hienona" niin siihen pitää käydä ottamassa lisää väriä ja uudestaan ääriviivoja ja tätäkään ei varmasti montaa kertaa siihen päälle edes tehdä. Eli niinkuin sanoin 5 vuodessa tatuointi kuin tatuointi on linnassa tehdyn näkönen, varsinkin jos siinä on värejä! Mustat yksinkertaiset voivat pitää pintaansa mutta ei värilliset.!

[QUOTE="a p";25781676]25 vuotta vanha tatuointi ei ole kuin uusi ja sen pystyn kyllä ihan näkemättä sanomaan, hohtonsa pitävät max. vuoden OIKEESTI! Oma silmä varmasti kantajalla turtuu siihen. Jo 5 vuoden jälkeen tatuointi kuin tatuointi näyttää ihan linnassa tehdyltä[/QUOTE]

juu juu, eihän mulla ole edes silmiä päässä. :laugh:

[QUOTE="a p";25781889]Noh ehkä sä ole itse tottunut siihen ja sen kulumiseen, mutta ei, en usko että olisi alkuperäisessä hohdossaan![/QUOTE]

myönnän että väri on vähän haalistunu. mutta rajat on tarkat, eikä ne leviäkkään jos väri on tarpeks syvällä. ne pintaan jääneet linnateokset leviää kyllä äkkiäkin.

Yhteistyössä