M
"Minä"
Vieras
Mua nyt ihmetyttää kovasti. Tuli känää akvaarion myyjän kanssa. Laitoin tilaukseen akvaarion, kun hänellä ei ollut sellaista omassa varastossa. Ihan vakiomitoilla mitä hän mainostaa nettisivuilla. No tulikin asunnon vaihto tässä välissä, eikä akva mahdu uuteen asuntoon. Ja kysyin ensin vaihtoa pienempään, mihin ei vastannut mitään. Ilmoitti, että tule hakemaan ennen joulua. Seuraavaksi kysyin kaupan perumisesta, tai pystynkö palauttamaan. Kuluttajaneuvoja sanoi minulle, että olisi 14pvän palautusoikeus. Myyjä vastasi tähän, että akvaario on erikoistilaus, eli pakko noutaa. Ja että oli soittanut kuluttajaneuvojalle, joka hälle sanoi, että ei ole palautusoikeutta.
Ihmetyttää kuinka en muka voi palauttaa edes. Normaalisti kuiteissa lukee 14vrk palautusoikeus.
Onko neuvoja mitä tehdä?
Myyjä ilmoitti, että huomenna pitää hakea. Tai pitää rahat (puolet hinnasta) mitkä maksoin tilauksen yhteydessä. Tein tilauksen sähköpostitse.
Ihmetyttää kuinka en muka voi palauttaa edes. Normaalisti kuiteissa lukee 14vrk palautusoikeus.
Onko neuvoja mitä tehdä?
Myyjä ilmoitti, että huomenna pitää hakea. Tai pitää rahat (puolet hinnasta) mitkä maksoin tilauksen yhteydessä. Tein tilauksen sähköpostitse.