täydellinen (ex-) vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camomilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Camomilla

Vieras
Mulla menee niin hermot, kun tästä entisen rouvan jauhamisesta ei pääse ikinä eroon.
Ollaan seurusteltu reilu vuosi ja mieheni erosta on pari vuotta aikaa ja minä en pysty ajattelemaan edes tätä naista suuttumatta.
Aloimme seurustella ja tämä nainen vilahti aina harvakseltaan mieheni jutuissa, muutin kuitenkin mieheni pyynnöstä heidän entiseen yhteiseen kotiinsa Joulun alla, kantaen edeltäjäni ylimääräisiä tavaroita roskiin.
Noo, miehen sukulaisten joulupöydässä tuli sitten yllättäen puheeksi avioerot ja sain jutun käännettyä leikiksi ja hetken päästä samaa soopaa,nyt henkilökohtaisempana.Loukkaannuin tietenkin, ei näitä ihmisiä edes kiinnostanut tuntea minua vaan muistella mukavaa ja niin pitkäaikaista miniää.
Nyt olen tavannut näitä mieheni omaisia tasan kerran sen jälkeen, aika jäyhissä tunnelmissa, jotenkin meni samalla kertaa kiinnostus myös miehen kaverihin ja olen vältellyt heitä myös.
Olemme yrittäneet jo muutostani asti saada lasta, no onneksi tämä ihana ex on jo siinäkin asiassa parempi ja raskaana 5. kuulla!!

Oletkos jotenkin katkera???
Miks yritätte lasta tehdä jos noinkin pieni asia saa sulla herneet nenään?

Ei kovin hyvältä näytä jos et millään tavoin tule toimeen/siedä miehesi ystäviä/sukulaisia.

Mitä sukulaisten mielipiteistä, kun miehes kuitenkin on sun kanssasi. Jotain vikaahan siinä suhteessa oli, kun nainen kerran on ex-vaimo!
Jos sukulaiset sitä vielä kovasti kehuu, niin kysy niiltä, että jos se oli niin täydellinen, niin miksi se on ex?
Tietty, jos syy eroon olit sinä, niin voi olla parempi olla kysymättä.

Siis uudelle miehelleen (=
En oikeasti tiedä mikä mua vaivaa, varmaan kivulias ero entisestä fuusioprheestä.Ei vaan jotenkin kestä enää mitään, mitä silloin viimeksi joutui käymään läpi, varmaan käynti jossain terapiassa voisi auttaa. Rakastan kuitenkin miestäni ja tiedämme molemmat että tässä tää loppuelämä nyt on. On vaan hurjan iso kynnys mennä johonkin päätään hoidattaan, olen kuitenkin aina ollut sosiaalinen luonne ja tailanne vaivaa itseäni tosi pahasti.

Mitä miehesi on mieltä tästä tilanteesta? Miehille kaverit ovat yleensä todella tärkeitä, joten törmäyskursseja on edessä jos et heidän kanssaan tule toimeen.

on aivan yli-ihana, sanoo, että ymmärtää ja hyväksyy asian.Hävettää vaan oma käytökseni, tiedän, että se on tylyä ja ylitseampuvaa, tämä on vaan niin pattitilanne.

Minä miettisin omat ajatukseni itseni ja miehen suhteen tarkkaan. Olet kolauttanut jossain vaiheessa itsetuntosi pahasti ja ilman itsetuntoa on todella hankalaa elää.
Jos et pysty terapiaan, kannattaa syventyä vaikka pitämään päiväkirjaa, rauhoittumaan kuuntelemaan itseään. Keksiä hyviä asioita elämästään ja itsestään. Tavoitella onnellisuutta. Sillä tyytyväinen olo pidentää elinikää!
Sinä et ole ex -siinä yksi hyvä asia! Olet nykyinen rakas, ehkä loppuelämän sellainen! Siinä yksi hyvä tavoite vaikka jo tälle illalle: unohda kaikki muu ja keskity tekemään itsestäsi ja miehestäsi tänä iltana maailman romanttisin ja hellin pari. Voima :hug:

Yhteistyössä