Täydellinen nainen muttei kuuma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oli perjantaina läheltä piti -tilanne. Tutustuin baarissa naiseen joka oli juuri sitä mitä olen etsinyt siis harrastuksiltaan ja muilta ajatuksiltaan elämän suhteen, mutta en tuntenut kipinöitä hänen ulkonäön suhteen. Toki kirkkaat silmät ja kaunis hymy mutta silti ei sytyttänyt. Onnekseni hän on parisuhteessa niin asia jäi siihen.

Mutta koin jo hetkittäisiä ihastuksen tunteita. Miten toimia jatkossa, jos käy samalla tavalla mutta nainen onkin sinkku ja tykästyy minuun. Tähän asti kaikki suhteeni ovat alkaneet kovien kipinöiden kanssa kun olen kokenut suurta vetovoimaa heidän ulkonäköön. Tätä naista en olisi lähtenyt jututtamaan ulkonäön perusteella. Törmättiin keskustelemaan ihan muun syyn vuoksi ja hän olikin täydellinen muttei aiheuttanut minussa kuitenkaan heti kanimaisia tuntemuksia. Voiko toisen ulkonäköön ihastua hitaasti jos heti alussa toista ei pidä erityisen hyvännäköisenä?

Kemiaa ja vetovoimaa on erilaista.
Toinen syttyy nopeasti ja toinen kehittyy hitaammin.
Itse olen törmännyt sekä ihmisiin, joita haluaa heti, että ihmisiin, joita on alkanut haluamaan vasta tutustuttuaan.

Ite en ikinä katso ulkonäköä (tietoisesti).
Olen ollut ihan erinäköisten ihmisten kanssa treffeillä ja ne on olleet joko kivoja tai ei. Mut minun sytyttämiseen tarvii nyt muutenkin jotain muuta kuin hyvän perseen.

• Tykkää
Reactions: r0s
Oli perjantaina läheltä piti -tilanne. Tutustuin baarissa naiseen joka oli juuri sitä mitä olen etsinyt siis harrastuksiltaan ja muilta ajatuksiltaan elämän suhteen, mutta en tuntenut kipinöitä hänen ulkonäön suhteen. Toki kirkkaat silmät ja kaunis hymy mutta silti ei sytyttänyt. Onnekseni hän on parisuhteessa niin asia jäi siihen.

Mutta koin jo hetkittäisiä ihastuksen tunteita. Miten toimia jatkossa, jos käy samalla tavalla mutta nainen onkin sinkku ja tykästyy minuun. Tähän asti kaikki suhteeni ovat alkaneet kovien kipinöiden kanssa kun olen kokenut suurta vetovoimaa heidän ulkonäköön. Tätä naista en olisi lähtenyt jututtamaan ulkonäön perusteella. Törmättiin keskustelemaan ihan muun syyn vuoksi ja hän olikin täydellinen muttei aiheuttanut minussa kuitenkaan heti kanimaisia tuntemuksia. Voiko toisen ulkonäköön ihastua hitaasti jos heti alussa toista ei pidä erityisen hyvännäköisenä?

Ei toisen ulkonäköön voi ihastua pikkuhiljaa...

Joku voi näyttää kauempaa tai kuvassa kivalle, mutta sen olemus pilaa koko jutun. Sitten on niitä, jotka ei näytä kaukaata kivalle, mutta niiden olemus pelastaa paljon...

Ei toisen ulkonäköön voi ihastua pikkuhiljaa...

Joku voi näyttää kauempaa tai kuvassa kivalle, mutta sen olemus pilaa koko jutun. Sitten on niitä, jotka ei näytä kaukaata kivalle, mutta niiden olemus pelastaa paljon...

Nyt olen kyllä niiiiiiiin eri mieltä!

Kun tyyppi on kiva ja sen kanssa viettää aikaa niin joka päivä löytyy uusia miellyttäviä piirteitä. Vaikka tietty ilme. Tapa millä nyrpistää nenää. Leuan kaari. Silmien väri auringonvalossa. Se, miten pohjelihas kaartuu. Tai vaikka vatsakarvojen vana navasta alaspäin.

Joku, joka kävelee Prismassa (kävin just) vastaan ja näyttää farkuissaan ja rotsissaan hyvältä voikin paljastua luirukinttuiseksi jolla on persuksissa finnejä ja napa iha metkan mallinen.

Mutta mä olenkin se joka näkee kivoissa tyypeissä komeita/kauniita piirteitä ja jolle kusipäät alkavat jopa näyttää rumilta. :ninja:

Oman kokemukseni mukaan nämä suhteet jotka alkavat kipinöiden ja perustuvat suurelta osin toisen houkuttelevaan ulkonäköön, myös loppuvat nopeammin. Ja siis melkein aina loppuvat jossain vaiheessa, ulkonäkö kun muuttuu vanhetessa ja siihen ulkonäköön voi myös kyllästyä.

Toisen luonteeseen ja arvomaailmaan perustuvat suhteet ovat niitä, jotka voivat hyvin hoidettuina kestää loppuelämänkin. Rakastuessa myös aiemmin ei ehkä niin kauniilta/komeelta näyttänyt kumppani alkaa myös näyttää rakastuneen silmissä kauniimmalta/komeammalta kuin ehkä oikeasti onkaan.

Eli siitä vain tutustumaan jos löydät itsesi vielä samanlaisesta tilanteesta sinkkuihmisen kanssa :) Saatat löytää loppuelämän suhteen ;)

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä