Täytyisikö huolestua jo...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milli72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

milli72

Uusi jäsen
11.06.2007
5
0
1
Kesällä ollut tuulimuna, täysi yllätys ultrassa, r-oireet oli vahvat ja plussa testissä myös vahva..mutta entäs nyt..

kp nyt 35/32 ja testejä on kulunut vaikka kuinka..

kp28 mammaksi 10 erittäin herkkä, haamujen haamu
kp30 sama testi ja sama tulos, ehkä aavistuksen vahvempi
kp32 clearblue selvä mutta hailakka plussa
kp33 sama testi ja sama tulos, ei vahventunut
kp34 clearbluen digitaalinen, tulos raskaana, sitä en sentään hajottanut viivoja nähädäkseni :p
ja tänään aamulla kylkiäisenä saatu mammaksin liuskatesti, vahvuus se 25, tulos negaa???( testi ehkä vaurioitunut, näytön kohdalla "lommoja") paniikissa apteekkiin hakee lisää clearbluen testejä :ashamed:
ja päiväpissasta( vain 2,5h pidätetty) taas heti pamahti viiva, mutta hailu on edelleen..
siis kuten huomaatte oon tulossa hulluksi :kieh: ja nyt kysynkin että onko haamuplussat yleensä merkki tuulimunasta vai voiko olla kohdunulkopuolinen? Oireita kyllä on, mutten varmaan pääse polille ultraan vaan siksi että viiva ei vahvistu ja tuulimuna ollut lähihistoriassa, vai pääsisinkö?? Kipuja tai vuotoja ei ole, mutta eipä noita vkojakaan kuin 4+6..
Auttakaa nyt viisaammat, odottelenko vaan rauhassa..sunnuntaina oltais reissuun lähdössä ja pelottaa jos vuoto alkaa lomalla....
Kiiitos jo etukäteen :flower:

Ei ole mitään syytä olla huolissaan jos raskaustestit näyttää haamua noin aikaisessa vaiheessa. Se on ihan normaalia. Hcg-arvot tuplaantuu parin päivän välein (esim. tänään 25, ylihuomenna 50, 4 pvän kuluttua 100 jne.). Odottelet muutaman päivän, vaikka viikon niin näyttää normaalisti jo paljon vahvempaa viivaa.

Mulla kanssa historiassa on yks tuulimuna ja yks normaalisti alkanu raskaus joka päätyi keskenmenoon ja nyt sitten kolmas kerta toden sanoi ja meille syntyi tyttö 1.12.07. Noista viivoista että sillon kun mulla oli tuulimuna niin viiva oli tosi selkee vaikka tein vaan muutama päivä menkkojen pois jäämisestä, toisessakin raskaudessa viiva oli aika selkee mutta tässä kolmannessa josta tyttö syntyi oli tosi haamu viiva... Että ei se viivan vahvuus merkkaa mitään siitä onko tuulimuna vai ei..

Yhteistyössä