Täytyy toimia nyt eikä jäädä voivottelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuuntelin noita poppibiisejä radiosta, tuli JannikaB:n Seuraavaan elämään. Siinä vain se sanoma, että "ehkä ensi elämässä" nostatti niskavillat pystyyn. Tajusin, että ei ole mitään seuraavaa elämää - jos on tässä elämässä, tässä hetkessä, johonkin tyytymätön tai haluaisi muutosta, on aika toimia NYT!

Niinpä meilläkin parisuhde jää tähän. Älkää käsittäkö väärin, en tietenkään tee tällaisia päätöksiä jonkin radiosta kuullun kipaleen varassa, mutta kun on miettinyt jotain asiaa jo kauan, jahkaillut ja harkinnut, joskus tuollainen pienikin sysäys voi olla voimaltaan suuri.

Haikea mutta varma mieli.

Mahtaa taas mies olla ihmeissään, hänellä tuskin ollut hajuakaan ongelmista.. Mut pisteet kekseliäisyydestä biisin takia jättäminen on paljon omaperäisempää kun vaikka toisen miehen takia tapahtuva jättäminen.

• Tykkää
Reactions: petite
[QUOTE="mies";27904438]Mahtaa taas mies olla ihmeissään, hänellä tuskin ollut hajuakaan ongelmista.. Mut pisteet kekseliäisyydestä biisin takia jättäminen on paljon omaperäisempää kun vaikka toisen miehen takia tapahtuva jättäminen.[/QUOTE]

Kaksi vuotta näistä asioista jaapattu yhdessä, että mahtaa olla typerä mies jos hänellä ei näiden vuosien ja keskustelujen jälkeen ole hajuakaan ongelmista...

[QUOTE="vieras";27904530]Kaksi vuotta näistä asioista jaapattu yhdessä, että mahtaa olla typerä mies jos hänellä ei näiden vuosien ja keskustelujen jälkeen ole hajuakaan ongelmista...[/QUOTE]

no jos et ole suoraan sanonut että harkitsen eroa jos tämä ja tämä asia ei muutu, niin ei sillä miehellä oikeasti ole hajua!

oli mielläkin ongelmia, mutta en silti tullut ajatelleeksi että jonain päivänä ukko vaan ottaa ja lähtee.

no mitä nää ylitsepääsemättömät ongelmat on? ettei vaan käy niinku mulla, mä olin se joka eka mietti eroa,kun oli niin tylsää ja kun mikään ei muuttunut ja ja.. siten kun mies lähtikin,niin se oli kamala shokki, tajusin että mulla on ollut oma kriisi josta syytin huonoa suhdetta,vaikka oikeesti suhteemme oli ihan hyvä, sitä olis voinut parantaa,mutta missään nimessä se ei ollut kamala! hyvä tajuta tämä sitten kun on yksin.

[QUOTE="joku vaan";27904630]no jos et ole suoraan sanonut että harkitsen eroa jos tämä ja tämä asia ei muutu, niin ei sillä miehellä oikeasti ole hajua!

oli mielläkin ongelmia, mutta en silti tullut ajatelleeksi että jonain päivänä ukko vaan ottaa ja lähtee.

no mitä nää ylitsepääsemättömät ongelmat on? ettei vaan käy niinku mulla, mä olin se joka eka mietti eroa,kun oli niin tylsää ja kun mikään ei muuttunut ja ja.. siten kun mies lähtikin,niin se oli kamala shokki, tajusin että mulla on ollut oma kriisi josta syytin huonoa suhdetta,vaikka oikeesti suhteemme oli ihan hyvä, sitä olis voinut parantaa,mutta missään nimessä se ei ollut kamala! hyvä tajuta tämä sitten kun on yksin.[/QUOTE]

Minä uskon että lähes jokaiselle naiselle käy näin jossain vaiheessa elämää.

Mun lempibiisi..ehkä juuri siksi kun olen miettinyt tuon äijän jättämistä jo niin kauan, kymmeniä kertoja olen kertonut toiveeni mitä haluaisin elämältä jatkossa mutta kun ei kiinnosta niin ei voi mitään.

Yhteistyössä