te äidit, joilla on tytär/tyttäriä millainen äiti-tytär suhde teillä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan niin samanlaisia, että otetaan yhteen päivittäin. Kumpikaan kun ei voi antaa periksi, niin välillä jyrisee kunnolla...
Välit on kuitenkin hyvät eli puhutaan paljon kaikesta. Kunnioitan nuorten yksityisyyttä ja hyväksyn sen ettei äidille kerrota kaikkea. Lakkaan tenttamasta, jos asia ei oikeasti ole sellainen, että minun kuuluu tietää ja silloinkin perustelen.
Olimme juuri viikonloppureissulla Hesassa ja mukavaa oli :D .

Meilläkin on tyttö tosi kitti, mutta erittäin vahvan itsetunnon omaava, joten antaa kyllä takaisin.

Ihana. :) No, tyttö on vasta 8, mutta minusta maailman ihanin pieni tyttö. On hirveän luova ja taiteellinen ja kova tekemään käsillään - ihan kuin minä pienenä. On myös hiton omapäinen, joten saa nähdä millainen murrosikä on luvassa...

Meillä on minusta varmaan ihan tavallinen hyvä suhde - ei olla kavereita, vaan minä olen äiti ja hän on lapsi. Kovasti halaillaan ja silitellään ja sen sellaista. Eihän tuommoista prinsessaa voi olla koko ajan halailematta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen murkun äiti:
Aina sitä tulevaa murkkuikää odotetaan pelolla paskat housussa. Ei se välttämättä NIIN kauheaa ole. Ihan älytöntä maalata piruja seinille.

No ei niin. Meillä myös kolme murkkua ja ihan hyvin tässä on menty. Vanhin poika on hyvin rauhallinen. Nuo tytöt on vähän räjähtävämpiä ja varsinkin tuo nuorempi tyttö herkkä/äkäpussi. Pahinta on varmaan tuo nuorten keskinäinen kahina. Varsinkin noiden kahden vanhimman välillä.

19 vuotiaan kanssa avoimet ja hyvät välit, joskus tuntuu että tyttö on vähän liiankin rehellinen ja avoin. Selvästi huomaa että hän luottaa minuun ja arvostaa mielipiteitäni.
Pieni on vasta 7 v. , tästä suhteesta voi tulla myrskyinen koska tytär on nyt jo menevä jääräpää (ja minähän en ole ollenkaan hankala... :whistle: ).

Vanhemman tyttären muutettua pois kotoa, välit huomattavasti tulleet paremmaksi. No tuon tokaluokkalaisen kanssa sanoisinko siinä ja siinä tullaan toimeen, molemmat kun ollaan melko itsepäisiä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
19 vuotiaan kanssa avoimet ja hyvät välit, joskus tuntuu että tyttö on vähän liiankin rehellinen ja avoin. Selvästi huomaa että hän luottaa minuun ja arvostaa mielipiteitäni.
Pieni on vasta 7 v. , tästä suhteesta voi tulla myrskyinen koska tytär on nyt jo menevä jääräpää (ja minähän en ole ollenkaan hankala... :whistle: ).

=) kuin mun näppiksestä,paitsi tyttö vielä vähän aikaa 18v ja nuorin on 2v ja poika,nuorin tyttö on 6v ..saapas nähdä mitä kenkä tekee =)

Kaksi tytärtä ja isoja jo. Hyvä suhde eikä murrosikäkään ollut mitenkään paha. Vähän ovia paiskottiin ja huudettiin (ilman kirosanoja tai haistatteluja, lintsaamisia tms.) :). Hyvin selvitty tähän asti. Normaalit, suht tiukat rajat, paljon rakkautta ja yhteisiä kivoja tekemisiä.

Kuumimmat

Yhteistyössä