Te ette usko, mitä toi mun armas urokseni äsken teki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Se soitti mulle hallilta ja sanoi että on siaa. Sit se kysyi jotaan epäoleennaista ja sanoi että lait tuulilasinpesunestettä ja kato öljytautosta :laugh: :o :headwall: |O
Nyt mä en tiedä, pitäskö loukkaantua -mä olen kuullu naisist, jotka pyytää miehen tekemään moiset asiat- vai pitäskö olla kovinkin tyytyväinen kyvykkyyteensä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se soitti mulle hallilta ja sanoi että on siaa. Sit se kysyi jotaan epäoleennaista ja sanoi että lait tuulilasinpesunestettä ja kato öljytautosta :laugh: :o :headwall: |O
Nyt mä en tiedä, pitäskö loukkaantua -mä olen kuullu naisist, jotka pyytää miehen tekemään moiset asiat- vai pitäskö olla kovinkin tyytyväinen kyvykkyyteensä :laugh:

Kyllä on huolehtivainen mies:pitäähän auto olla kunnossa jos sillä lähtee ajamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Kyllä on huolehtivainen mies:pitäähän auto olla kunnossa jos sillä lähtee ajamaan!

Nii ja sentään on yhden kerran tankannu sen :kieh: Varmaan siks, kun olis muuten joutunu lykkimään kotio :kieh:

mulla meinas kerran palaa hihat edellisen auton aikoina, kun mies lähti töihin toisella autolla ja sano mulle että lisää öljyä toiseen autoon ennen kun lähet ajamaan.
Noh, ei siinä mitään sinällään; luulin että helppo nakki :whistle:
Viime talvena siis, yks aikanen aamu piti alkaa suhrata puol pimeessä sen öljypöntön kanssa; ja mies ei "muistanu" sanoa että se korkki on vähän tiukempaa laatua siellä auton päässä :kieh: En meinannu sit millään saaha sitä helkutin korkkia auki, varmaan yli 30 min tappelin sen kanssa; sit viimenki sain pihtien avulla sitä paukutettuu tarpeeks jotta viimenään aukes :xmas: Eipä tarvinna sen jäläkeen nykiä mokomaan korkkiin meikäläisen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
ota toki kunnian osoituksena. yleensä se on mies jolle soitetaan tuosta asiasta. ja aattele, että miehes luottaa sinuun niin paljon :whistle:

Naapurin isäntä siihen tuli juur kun olin tuulilasinpesunestettä laittamassa ja kysin soittaaks hää kans rouvalle kun tarvii autolle tehdä jotain, ni se sanoi että juu ja sit ouva vie sen Kaskentien Kesoililleko se nyt oli :laugh: Nyt on kuulema ollu vähän hankala, kun kyseinen palveluasema on remontissa :laugh:

Yhteistyössä