Te joiden lapset tulee yöllä teidän sänkyyn!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Missä vaatetuksessa nukutte? Ts. käytättekö yöpukua? Mä täällä huolin jo nyt etukäteen, et mites tää toimii, kun nukun aina alasti. Ei se varmaan vauvaa haittaa, mut pitäiskö lasten kasvaessa munkin sit laittaa jotain päälle?

Miten teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mua vain ihmetyttää miten voi nukkua alasti? Palelee jo pelkkä ajatuskin.

Lämmin ja paksu peitto on sen salaisuus. ;) Mie oon lapsesta asti inhonnut yöpukua ja ollut siis ilman. Sit jos on tullut kylmä, oon hakenut toisen peiton.

Ihan nakkisillaan ollaan kaikki, tai lapsilla vaipat ku ovat ihan vauvoja... Kun alastomuus alkaa haitata eivät varmaan enää viereen pyri eli eiköhän ne viimeistään rippi-ikäsinä omissa punkissaan pysy ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippui lämpötilasta mutta enimmäkseen paidatta koko sakki. Lapsikin vanhempana vaan pöksysillään.

Mutta housut jalassa kumminkin?

No ne nyt sentään on jalassa vaan muuten ollaan koko sakki naturisteja sängyssä.

Mitä naturisteja ne semmoset on, joilla on housut jalassa? Mä ainakin tarkoitan alastomalla että ihan kokonaan ilman vaatteita.

Mutta kiitos kaikille vastauksista! Voin lakata siis vaivaamasta päätäni tällä. :D

Mä jatkan mun noloja kysymyksiä.... Mut kun en kehtaa näitä livenä kavereilta kysellä. Mitä jos miehelle tulee aamuerektio? Tai yöllinen siemensyöksy? Tapahtuuko sellaista ollenkaan, vai estääkö se lasten läsnäolo sen jotenkin? Ja jos tapahtuu, niin mites sit?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä jatkan mun noloja kysymyksiä.... Mut kun en kehtaa näitä livenä kavereilta kysellä. Mitä jos miehelle tulee aamuerektio? Tai yöllinen siemensyöksy? Tapahtuuko sellaista ollenkaan, vai estääkö se lasten läsnäolo sen jotenkin? Ja jos tapahtuu, niin mites sit?

No aamuerektio hoituu peiton alla pois itsekseen. Siis on sellainen jokusen kerran havaittu :whistle: mutta ei lapsi sitä huomaa mitenkään.

Enpä ole koskaan ajatellutkaan tuota aamuerektiota... tosin pojat eivät sitä kai ihmettele kun heilläkin semmoinen sama ilmiö on aamuisin.. =D meilläkin siis nukutaan ihan nakuina, koko sakki. Koululaiset eivät tosin enää pyri viereen nukkumaan... :)

Yhteistyössä