Te joilla 3 lasta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttumustakallio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttumustakallio

Vieras
Niin,siis te joilla kolme lasta 3-vuoden sisällä,miten olette jaksaneet ymsyms?? Itselläni on sellainen tilanne,että eilen tuli plussa:heart: ja ennestään minulla on siis reilu 2-vuotias ja 9kk:n ikäiset. Nyt sitten alkoi jännittämään,että miten jaksan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä itse ainakin jaksanut aika hyvin, lapset leikkii keskenään jne.
viides tulossa ja vanhin on 5 vuotta.

oi :heart: ,mulla kans toiveissa suurperhe,onneksi esikko alkaa kuitenkaan olemaan melko omatoiminen ja "vielä juniori" on todella tyytyväinen muksu :)...

itselläni on kolmas lapsi tulossa rv 17+4 ja ennestään on lapset 3,5v ja 8kk. Kyllä väkisinkin on käynyt mielessä jaksaminen jne..mutta näiden kahden kanssa on oikeastaan aika helppoa niin olen ihan varma että jaksan kunhan kolmas syntyy, eikä minun tarvi yksin jaksaa koska mies hoitaa lapsia myös.

niin ja onnea plussasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja jm85:
itselläni on kolmas lapsi tulossa rv 17+4 ja ennestään on lapset 3,5v ja 8kk. Kyllä väkisinkin on käynyt mielessä jaksaminen jne..mutta näiden kahden kanssa on oikeastaan aika helppoa niin olen ihan varma että jaksan kunhan kolmas syntyy, eikä minun tarvi yksin jaksaa koska mies hoitaa lapsia myös.

niin ja onnea plussasta :)

kiitos:)!!meillä myös mies osallistuu todella paljon lastenhoitoon,sekin auttaa jo niiin paljon :heart:

Moi.
Mulla pojat syntyneet 8/04, 10/05 ja tyty 9/07 eli vanhimman ja nuorimman ikä ero on 3v1kk. Hyvin täällä ainakin tähän asti on pärjätty. Isommista paljon seuraa pienimmälle... ja melkein voisin väittää, ainakin meillä, ensimmäinen on vaatinut ihan eniten seuraa ym. kun ei ole sitä seurustelijaa ollut.. :heart:

ja on mun pakko myöntää, että yhtä rankkaa mielestäni on ollut hoitaa 2 lasta... toi kolmas on mennyt melkein huomaamatta siinä sivussa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Kannattaisko sitä jaksamista miettiä ennenkuin jättää ehkäisyn pois..

kiristääkö vanne,syytön minä siihen olen,jotta sua ei onnista :hug:
Ai kuin niin ei onnista..raskaana olen onnellisesti.

ai sä olit näitä ihmisiä,jotka eivät osaa olla onnellisia toisten puolesta,vaan vain sinulla pitäisi olla kaikki, ei kellään muulla ;)

mutta onnea nyt sinullekkin vauvasta,mä en jaksa sun kans enään vääntää vaan lähden aamukahveelle :)...

ai sä olit näitä ihmisiä,jotka eivät osaa olla onnellisia toisten puolesta,vaan vain sinulla pitäisi olla kaikki, ei kellään muulla ;)
Pointtini oli se että kun sanoit että kuinka jaksat kolmen kanssa, että olisit miettinyt sitä ennenkuin hankkiudut raskaaksi.

Yhteistyössä