Te joilla divaanisohva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Kokemuksia?
Uuden sohvan tahtoisin ja paljon näyttää noita malleja olevan kaupoissa. 5-henkiselle perheelle (+satunnaiset vieraat) pitäisi olla iso sohva tai sitten kaksi sohvaa. Nyt on kaksi ja minusta epäkäytännölliset kun haluaa vaihtaa olkkarin järjestystä.

Meillä tälläinen ja siihen sopii vaan ja ainoastaan mies...

cheri_dso_vt44_loft_vi.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Minnna:
Toi on kyllä ihanan näkönen. Meilläki ois edessä uuden sohvan osto ensi viikolla ja haluisin jonku tollasen divaanin :)

Mut noi irtotyynyt ei kyllä ole kovin käytännölliset :/ Aina vinksottaa johonkin suuntaan ja minä neuroottisena ihmisenä korjaan niitä monta kertaa päivässä |O Hyvää tuossa on se, että kätisyys on vaihdettavissa ja kaikki tyynyjen (myös istuintyynyjen) päälliset saa irroitettua ja pestyä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnna:
Toi on kyllä ihanan näkönen. Meilläki ois edessä uuden sohvan osto ensi viikolla ja haluisin jonku tollasen divaanin :)

Mut noi irtotyynyt ei kyllä ole kovin käytännölliset :/ Aina vinksottaa johonkin suuntaan ja minä neuroottisena ihmisenä korjaan niitä monta kertaa päivässä |O Hyvää tuossa on se, että kätisyys on vaihdettavissa ja kaikki tyynyjen (myös istuintyynyjen) päälliset saa irroitettua ja pestyä =)

Tuota minäkin pelkään irtotyynyjen kanssa kun perfektionisti olen. No mullapa ei olekaan irtotyynyjä sohvassa.

Yhteistyössä