Te joilla enemmän kuin kaksi lasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 17+6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 17+6

Vieras
Odotan kolmatta lasta ja tunnen liikkeitä vain tosi satunnaisesti ja hentoisena? Onko se normaalia? Jotenkin sitä oli uskotellut itselleen, että kolmannessa raskaudessa ainakin tuntuisi jo aiemmin ja selvästi.

Esikoisesta tunsin rv 22 ja kakkosesta rv 19 ja kumpikaan ei ole olleet kovia mylläämään. En muista enää millaisina ne tuntui alussa, mutta ei nyt varmaan alkuun kovin selkeesti ja usein....

Nyt rv 17+6 ja olen kyllä tuntenut liikkeitä jo muutaman viikon, mutta tosiaan vain harvoin ja hentoisesti. Äskenkin makasin selälläni sohvalla kädet vatsan päällä tovin, mutta ei mitään.

Tunne mielestäni kyllä vauvan toisinaan kun se on eri puolilla vatsaa ja välillä sitä ei tunnu missään.

Minä tunsin tästä kolmosesta liikkeet kaikkein myöhimpään ja se tuntui oudolta. Nyt olen jo loppusuoralla ja nyt vauva liikkuu niin, että välillä kipeää tekee.

Meillä jokainen muksu on ollut oman tyylisensä jo kohdussa. Yksi oli varsinainen "myllertäjä", toinen taas oli melko rauhallinen liikkeissään ja kaksi muuta olivat jotain noiden väliltä :)

Mä odotan kolmatta viikoilla 31+4 ja musta tää vauva on kaiken aikaa liikkunut paljon, paljon vähemmän, kuin mitä meidän pojat.
Tosin, vauvan liikkeita ei kerkiä tunnustelemaan ja miettimään päivän mittaan, kun juoksee näitten poikien perässä. Iltaisin se jumppa yleensä alkaa, kun itse rauhoitun sohvalle, mutta silloinkaan ei potki yhtä jykeviä potkuja, mitä pojat.

Kyllä mä olen tästä toisesta tuntenut liikeet jo "todella pitkään" ja rv23 nyt..oisko rv15 asti tuntunut liikeet ja nyt on n.2viikkoa liikeet jo näkynyt uloskin päin.

Liikkeethän pitäis tuntuu vasta 18 viikon jälkeen, mut mustakin tuntuu et heti kun tulin raskaaksi on jotain pulpahduksia ollut. (joita ei ennen raskauksia ole)

Alkuperäinen kirjoittaja kauhukakara:
Liikkeethän pitäis tuntuu vasta 18 viikon jälkeen, mut mustakin tuntuu et heti kun tulin raskaaksi on jotain pulpahduksia ollut. (joita ei ennen raskauksia ole)

Riippuu varmaan ihmisestä, itse olen tuntenut liikeet jo aiemmin esikoisenkin aikaan.

Olen minäkin tuntenut ekat liikkeet mielestäni jo 13+ mutta tarkoitankin sitä, että liikkeitä ei vieläkään tunnu kovin usein tai voimakkaina. No ehkä ei tarvikaan ja kun ei noi kaksi edellistäkään ole olleet mitään kovia myllääjiä ja niistä ei tässä kohtaa vielä ole edes tuntunut liikkeitä.

Tuntuu vain niin kauhealta kun toiset sanoo, että rv 17 jo käy kauhea jytinä.......

Yhteistyössä