Te, joilla ensimmäinen synnytys kestänyt n.5h...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elisanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eka synnytys kesti 8h,toinen 3h ja kolmas 2h ja kaikki nää sisälsi ponnistusvaiheenkin =)

eikä ne voi mitenkään ennustaa miten kauan seuraava synnytys kestää,ei niillä mitään kristallipalloa ole =) mullekin vaan sanottiin että nyt kun seuraava syntyy ni ei enää omalla autolla lähdetä vaan pitää ehdottomasti soittaa piipaa hakemaan kun viimeks ei meinattu keretä perille asti omalla autolla =)

Mulla eka kesti 2h15min ja toka 3½h. Molemmat käynnisty vesien menolla. Ekasta alkoi supparit heti ja tokassa vasta 1½h päästä. Mulle sanottiin neuvolassa ,että lanssilla pitää mennä, mutta omalla mentiin ,kun supparit eivät alkaneet heti. Jotenkin oli vaan niin levollinen olo ,että kyllä täs keritään. Niin ja paikat oli olleet jo usean viikon 3cm auki. Eipä noita ennustaa voi..

Mulla eka kesti 3,5 tuntia ja toisessa raskaudessa sanottiinkin, että on sitten syytä kiireellä lähteä sairaalaan kun seuraava alkaa. No, ei kyllä tullut mikään kiire sillä toinen synnytys kesti 11 tuntia...

Eka 5,5 h
toka 5 h
kolmas 3 h
neljäs 2 h
ja tosiaan neuvolassa sanottiin aina ku alkoi mennä nopeammin jo toisesta,niin seuraavalla kerralla pitää lähtee vielä nopeammin. Ja tosiaan tämä viimeinen syntyi ambulanssin pedillä,mutta sairaalan puolella. =)

Yhteistyössä