Te, joilla Huutonetissä automaattivastaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodatusta

Vieras
Siis se, että tulee sähköpostin mukana esim tilitiedot.

Otatteko te mitään yhteyttä ostajaan???? Olen jo kahteen kertaan törmännyt tapaukseen, jossa ei laiteta viestiä, kun raha näkyy tilillä, ei laiteta viestiä, kun paketti on toimitettu, ei siis laiteta viestiä missään vaiheessa koko myyntiä. Huvittaisi pistää tökeryydestä negatiivinen palaute (en toki pistä), mutta nytkin suorastaan VITUTTAA, kun viikko kohta mennyt eikä myyjästä ole kuulunut pihaustakaan. Tokihan hänen siinä viestissään luki, että postittaa kerran viikossa vaan, mutta silti... Olen maksanut jo viikko sitten ja mietityttää, että menikö rahat kankkulan kaivoon kun ei edes yhtä helkutin s-postia osata lähettää!

Mulla ainakin lukee siinä vakioviestissä, että ilmoita spostilla kun olet maksanut. Heti kun maksu sitten näkyy tilillä, niin postitan tuotteen ja ilmoitan asiasta ostajalle.

Itseäni ärsyttää ihan sama asia. Mullakin on se vakioviesti käytössä mutta aina ilmoitan milloin lähetän tuotteen ja jos postipakettina lähetän niin myös seurantakoodin.

Laitan ostajalle viestin, että huomasithan meklariviestissä olevan tilinumeron ym. Sitten laitan uuden viestin, kun olen postittanut tuotteen eli samana päivänä, kun raha on tililläni. Välillä niitä viestejä lähetellään enemmänkin toimitustavoista ja muista. Mukavampi hoitaa kaupat ystävällisesti ja tehokkaasti loppuun. Ties vaikka sama ostaja ostaisi tulevaisuudessakin tuotteitani.

Muoks. Olen miettinyt oman vakioviestini lyhentämistä ja selventämistä. Epäilen, että monetkaan eivät lue siitä kuin pienen osan.

[QUOTE="hei";27493976]Mulla ainakin lukee siinä vakioviestissä, että ilmoita spostilla kun olet maksanut. Heti kun maksu sitten näkyy tilillä, niin postitan tuotteen ja ilmoitan asiasta ostajalle.[/QUOTE]

Juu, niin on ollut näissäkin. Maksan aina heti huudon sulkeuduttua ja ilmoitan saman tien, että maksettu on....

Itselläni on vakioviestissä ilmoitettu, että en erikseen pyytämättä enää ilmoittele koska maksu on näkynyt tilillä tai koska paketti on postissa. Postitan parin päivän kuluessa maksusta ja mikäli lisätietoa tahtoo, voi itse laittaa viestiä.

Yhteistyössä