Te joilla istukka edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Millon ootte tunteneet liikkeitä? oliko heti päivittäin kun rupes tuntuun?

Mulla jo neljäs raskaus menossa nyt rv 19+2 ja ehkä kerran kaks viikkoon tunnen jotain minkä tulkitsen liikkeeksi. Edellisillä kerroilla oon tuntenut jo liikkeitä joka päivä rv:ltä 16 asti. Huoli on suuri.

Mä tunsin aluks viikolta 14 rv18 saakka potkut/liikeet ja sitten ne katos kuukaudeksi ja loppuraskaudesta tunsin tosi vähän liikkeitä, muljahdukset ja isommat tunsin

Mulla on tässä neljännessa raskaudessa myös etuseinässä istukka ja aloin tuntemaan potkuja satunnaisesti 20 viikon paikkeilla,nyt kun on kohta 24 täynnä niin tuntuu ihan kunnolla jo.

Kaksi raskautta takana, molemmissa istukka edessä. Ekalla kerralla vasta joskus reilusti rv20 jälkeen alkoi tuntua päivittäin liikettä, toisella kerrallakin taisi mennä melkein tuonne samoihin lukemiin.

En usko, että sinulla on mitään syytä huoleen. :)

Mulla on kaikissa raskauksissa istukka ollut edessä ja liikkeet tuntenut silti viimeistään rv14.
Kohtuni ympärillä on varmaan paljon hermoja, jotka sitten rekisteröivät nämä liikkeet herkemmin.
TOSIN, mulla on muutenkin herkkä tuntoaisti. Monesti ilmakuplat suolistossa ovat tuntuneet vauvan potkuilta.

Yhteistyössä