Te joilla jo monta lasta. Mistä keksitte kaikille kummit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Itse haaveilen vielä yhdestä lapsesta, tosin vain haave joka tuskin toteutuu, mutta ainahan voi tälläisiäkin miettiä...
Eli jos sellainen seitsemäs ihme tapahtuisi niin olen miettinyt, että ei ole kauheasti kummiehdokkaita. Meillä on kaikilla kolmella lapsella kahdet kummit eli siitähän tulee jo toistakymmentä henkeä yhteensä.
Kaikki läheisimmät ja sellaiset "kummityypit" on jo käytetty. Ja meilläpäin on sellainen tapa, että ei samoja kummeja eri lapsilla.
Mistä te keksitte kummeja omille lapsillenne, joilla jo monta lasta esim. yli kuusikin?

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Mistä te keksitte kummeja omille lapsillenne, joilla jo monta lasta esim. yli kuusikin?

Eiväthän aikuiset ihmiset kummeja tarvitse, elleivät he vanhoilla päivillään ota kastetta ja liity kirkkoon. Vai tarkoititko "te, joilla" sen sijaan että kirjoitit "lapsillenne, joilla"? Tietysti tarkoitit, saivartelen tässä vain huvikseni.

Serkuista, lasten omistakin serkuista, on toisinaan kummeiksi. Ja serkkujahan riittää.

Sukulaiset kummeina, paitsi nuorimmaiselle ei riittänyt ja vain kaverit. Harmittaa kun eivät muista koskaan ei jouluna ei synttäreinä, ovat vielä lähekkäin.
Parina eka vuonna sai yhteislahjan synttäreille ja jouluksi.

meil o 2 lasta ja tuskaa tuotti hommata kuopuksel edes ne 2 pakollista kummia saati et olis sitä kolmatta saanu mikä esikoisel o!!ei voi enempää tehdä lapsia ku ei oo kummeja!ei oo ystäviä,kavereita eikä sukulaisia =( tai sukulaisia o,mut ei olla tekemisis!

Mulla esikoisella eri isä ja kakkosen kummeiksi tuli esikoisen isovanhemmat :D

Ovat mulle kuin toiset vanhemmat ja halusin heidät osaksi toisenkin lapseni elämää.

Tämä on totta että mistä kummit.. Pähkäiltiin todella paljon kun tätä seiskaa odotin mutta sitten aivan yllättäen elämäämme astui aivan ihana pariskunta ja siinähän se ongelma olikin ratkaistu ja kun vielä olivat todella otettuja että pyysimme heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Tutulla on 6 lasta ja vanhin lapsista on nuorimman lapsen kummitäti... :o

^meillä on esikoinen 5:n lapsen kummi itse pyysi kun että voisiko olla kun konfirmaatia oli samana päivänä kuin kastejuhla...

Ja sitten vielä lisään että jos meille vielä yksi lapsi tulee niin on hänelle jo kummit valmiiksi katsottuna =)

Yhteistyössä