Te joilla menkat palanneet nopeasti synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
niin onko mennyt kauan että ne on muuttuneet säännöllisiksi?

Itsellä menkat aina olleet hakusessa pco:n ja endometrioosin takia, n 35-180pv väliä, eli ihan miten sattuu. Nyt tokat menkat synnytyksen jälkeen tuli ja meni, kierto oli 24 päivää!!!

Raskautumisasioiden vuoksi tätä mietin ;)

mulla on olleet heti säännölliset. alkaneet 2-3kk synnytyksen jälkeen, täysimetyksestä huolimatta ja on olleet ihan säännöllisetkin, vaikka täysimetys on jatkunut.

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen menkat tuli 2 kk synnytyksestä. Täysimetin 6kk, mutta menkat oli alusta asti säännölliset tasan 28 vrk.
Toisen synnytyksen jälkeen ekat menkat tuli taasen 2 kk synnytyksestä. Säännöllisiksi niitä tosin ei voinut sanoa, kun tulivat väliillä jopa 2 viikon välein. Kuitenkin vähintään kerran kuussa. Täysimetin silloinkin 6kk.

Mulla alkoi tältä toiselta n. 2kk synnytyksen jälkeen. Olin ihan ihmeissään kun esikoinen oli yli 8kk kun alkoivat. Luulin että jälkivuoto alkoi uusiksi...mutta menkat ne olivat. Heti oli kierto säännöllinen, n. 28pv. Koskaan ennen oo noin säännöllinen ollukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Ensimmäisen synnytyksen jälkeen menkat tuli 2 kk synnytyksestä. Täysimetin 6kk, mutta menkat oli alusta asti säännölliset tasan 28 vrk.
Toisen synnytyksen jälkeen ekat menkat tuli taasen 2 kk synnytyksestä. Säännöllisiksi niitä tosin ei voinut sanoa, kun tulivat väliillä jopa 2 viikon välein. Kuitenkin vähintään kerran kuussa. Täysimetin silloinkin 6kk.

Eli toi 24pv toisiaan on mahdollista, miekun aattelin että joku tulehdus tai jotain kun noin nopiasti tuli. En vaan meinaa uskoa että voisi tulla menkat alle 35p välillä... esikoiselta ja nyt tältä kakkoselta molemmilta alkoi menkat 5 viikkoa synnytyksestä. Nyt esikko siis 2kk1viikko ja puuhailtiin ilman ehkäisyä eilen, kp 6...

Yhteistyössä