Mulla oli eka raskaus tuulimunaraskaus, silloin pientä vuotoa melkein koko ajan, jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys kahteen kertaan. Nyt raskaana 12+0 ja tässä raskaudessa ihan samanlaista pientä vuotoa koko alkuraskauden ajan viikolle 9 asti. Luulin, että tämäkin on tuulimuna tai menee kesken, mutta nyt nt-ultra tehty ja kaikki hyvin, eli ei ne pienet vuodot aina tarkoita keskenmenoa tai sitä, että jokin olisi vialla. Lääkärin mukaan niillä vuodoilla ei ole mitään tekemistä keskenmenoriskin kanssa, eikä niitä pystytty tarkemmin määrittelemään, mistä ne tulivat. Seksikielto oli päällä, niin kauan kuin vuotoja on. Nyt vuodot kuitenkin loppuneet jo muutamia viikkoja sitten ja kaikki normaalisti. Ei kannata murehtia turhia, näille asioille kun ei itse voi mitään. En usko, että itse voisi keskenmenoa millään aiheuttaa, vaan se tapahtuu jos tapahtuu. Ja voihan sitä loppuraskaudessakin tapahtua kaikenlaista ja synnytyksessäkin. Joskus on vaan vaikeeta hyväksyä, että nämä on sellaisia asioita, joihin ei pysty vaikuttamaan...